julegaver børn der har alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

SussieThyssen

hannetheis skriver:

de har os begge en åben konto de kan bruge og der står os rigtig mange penge på.
og har desværre nogle familiemedlemmer der totalt imod at give penge på konto så det skal gerne være noget de vil få noget ud af at lege med nu

Ja, så er jeg helt tom for ideer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

hannetheis

SussieThyssen skriver:

Ja, så er jeg helt tom for ideer 

ja det er mega besværreligt for penge kan man altid gemme og bruge senere.

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

jeg syntes også at opsparing osv er en god idé. og så kan man jo planlægge en speciel ting, oplevelse, lille tur, weekendophold i lalandia osv, så der er noget fedt at se frem til, for der er VIRKELIG lang tid til at blive 18 år når man er f.eks 7 år.. 

Anmeld

27. september 2012

Tanja1234

Vi har blandt andet købt "verdensgaver" til vores datter. De kan købes hos de forskellige velgørende organisationer som fx Unicef.

Der er meget forskelligt at vælge i mellem, men det kan fx være malaria vaccinationer til 20 børn i Afrika, en ged, eller skole for 5 børn i en periode.

Man får så et gavebevis og nogle måneder senere får man en mail hvor der står hvor gaven har gjort gavn...

Vi har også overvejet at blive fx planfadder for et barn - på vores datters vegne. 

Anmeld

27. september 2012

Nessie

Så må der ryddes ud i det de ikke længere bruger. Det vil børn i f.eks. Rumænien bliver overlykkelige for

Og så må de lige være kreative og lægge hovederne i blød og overveje hvad de VIRKELIG godt kunne tænke sig.

Som andre har nævnt, så et gavekort til en tur i Zoo, Tivoli el. lign., eller en gave der kan hjælpe i andre lande, når nu dine jo ikke mangler noget

Anmeld

27. september 2012

hannetheis

Tak for alles svar. Jeg må ligge hovedet i blød og finde ud af hvad jeg skal med de gaver.

Anmeld

27. september 2012

Dinna88

hannetheis skriver:

Tak for alles svar. Jeg må ligge hovedet i blød og finde ud af hvad jeg skal med de gaver.

Hvis de er helt umulige at finde gaver til, hvorfor så ikke lave en disneyland-opsparing f.eks.? så ved man da hvad der kan spares sammen til de næste MANGE år  Eller generelt bare en sparegris til oplevelser/rejser. Jeg er meget ked af at jeg aldrig har rejst i min barndom - til gengæld har jeg set mine venner kommer edderspændte hjem fra deres livs ferier!

Anmeld

27. september 2012

Svenne

Min søn kommer heller ikke til at ønske sig legetøj i år - vi kan snart ikke være her mere.

Jeg har lavet en fotobog til ham! Men alle de bedste billeder fra hele sommeren!! Jeg er sikker på, han vil bruge den rigtig meget og mindes alle de sjove ting, han har lavet.
Han er 2,5 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.