julegaver børn der har alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. september 2012

hannetheis

er begyndt at tænke i julegaver og ønsker.
og kan overhovedet ikke finde på noget mine børn kan ønske sig.
det har bunker af legetøj, og tøj de næste 2 størrelser frem.
har en dreng på 4 (5 til marts) og en dreng på 1 (2 til marts).
de har begge gavekort og penge til at ligge fra deres fødselsdag som jeg heller ikke ved hvad jeg skal bruge på.

så kom med jeres forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

SussieThyssen

Hehe ja...det er jo netop problemet med de fleste børn i vore dage..de har stort set alt 

Jeg har en søn på 15, der aldrig er til at vride ønsker ud af, for han siger jo selv, at han ikke mangler noget.
Han er nemlig sådan en type at han sparer op, og så køber han, selv hvad han gerne vil have.

Men..familien har så sammen med mig fundet en løsning.
Nul gavekort, men kontanter, som bliver sat ind på en opsparing.
Den kan de tids nok få brug for, når de bliver større eller skal flytte hjemmefra.

Og så nøjes man med lidt småting i gave.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

27. september 2012

FrkRaarup

SussieThyssen skriver:

Hehe ja...det er jo netop problemet med de fleste børn i vore dage..de har stort set alt 

Jeg har en søn på 15, der aldrig er til at vride ønsker ud af, for han siger jo selv, at han ikke mangler noget.
Han er nemlig sådan en type at han sparer op, og så køber han, selv hvad han gerne vil have.

Den kan de tids nok få brug for, når de bliver større eller skal flytte hjemmefra.

Kærligst
Sussie 

Hvilken genial idé

Anmeld

27. september 2012

hannetheis

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie 

er os en super ide men de har bare begge en opsparing vi har lavet og en fra både mine og fars forældre som de i forvejen sætter penge ind på tit

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

FrkRaarup skriver:

Hvilken genial idé

Tak 

Ja den funker her.
Det er fra den han kan hæve penge til det dyre sportstøj, mobil tlf, ny skoletaske eller bærbar, hvis han altså ikke var så fornæret LOL
Men der skal såmænd nok være en god klatskilling, når han om få år flytter hjemmefra  

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

hannetheis skriver:

er os en super ide men de har bare begge en opsparing vi har lavet og en fra både mine og fars forældre som de i forvejen sætter penge ind på tit

Jamen så lav en mere, som de selv, sammen med dig, kan få råderum over, når de bliver store nok til det, så de tidligt lære at styre økonomien..det har de kun godt af.

Anmeld

27. september 2012

blomst84

Det med opsparing har min far også gjort til min datter og min brors børn til fødselsdag, jul, påske, fastelavn osv sætter han penge ind på kontoen... Som børnene så får udbetalt når de er 18 derudover køber han så en lille ting, så de har noget at pakke op mega god løsning, og skønt med en konto der står penge på når børnene skal flytte hjemmefra, studere osv  

Anmeld

27. september 2012

blomst84

Ellers kan du ønske dig oplevelser til dem ? Teater-tur, zoo-tur osv! 

Anmeld

27. september 2012

blomst84

Ellers kan du ønske dig oplevelser til dem ? Teater-tur, zoo-tur osv! 

Anmeld

27. september 2012

hannetheis

SussieThyssen skriver:

Jamen så lav en mere, som de selv, sammen med dig, kan få råderum over, når de bliver store nok til det, så de tidligt lære at styre økonomien..det har de kun godt af.

de har os begge en åben konto de kan bruge og der står os rigtig mange penge på.
og har desværre nogle familiemedlemmer der totalt imod at give penge på konto så det skal gerne være noget de vil få noget ud af at lege med nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.