Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**Ønskebabyen skriver: HVor er det bare øv for jer!!! Hvad er det for noget "skole" I skal på??
HVor er det bare øv for jer!!! Hvad er det for noget "skole" I skal på??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: ja det er bare LORT!!!det er en eftermiddag, hvor man bliver sat grundig ind i forløbet ang. inseminering. der får man at vide hvilke hormoner man skal tage osv.og så kan man komme igang ved næste mens... men i mit tilfælde ligger mens først d. 13-20 november
ja det er bare LORT!!!det er en eftermiddag, hvor man bliver sat grundig ind i forløbet ang. inseminering. der får man at vide hvilke hormoner man skal tage osv.og så kan man komme igang ved næste mens... men i mit tilfælde ligger mens først d. 13-20 november
**Ønskebabyen skriver: Hold kæft så ærgerligt for jer!!! Men der er jo desværre ikke så meget at gøre!
Hold kæft så ærgerligt for jer!!! Men der er jo desværre ikke så meget at gøre!
Kris89 skriver: https://www.baby.dk/debat/193374pi1/barnloeshedsbeh andling/kan-man-det--brev-til-klinik.aspx
https://www.baby.dk/debat/193374pi1/barnloeshedsbeh andling/kan-man-det--brev-til-klinik.aspx
**Ønskebabyen skriver: Det er et rigtig fint brev du har fået skrevet, og det synes jeg bestemt godt I kan tillade jer at sende.Det ændre jo desværre bare ikke på den situation I står i, men synes det er vigtigt at I får fortalt at I har det dårligt med den behandling I har fået og været igennem.
Det er et rigtig fint brev du har fået skrevet, og det synes jeg bestemt godt I kan tillade jer at sende.Det ændre jo desværre bare ikke på den situation I står i, men synes det er vigtigt at I får fortalt at I har det dårligt med den behandling I har fået og været igennem.
Kris89 skriver: kan man skrive dette:Jeg forstår fuldt ud at det ikke kan lade sig gøre - men jeg ønsker at i ved at det har ramt og vil ramme os ekstremt hårdt de næste to måneder, når man af lægen får at vide man kan komme igang i oktober. Vi kunne godt ønske os at informationen til forundersøgelsen havde været bedre i forhold til hvornår man kan komme igang, det er jo det man egentlig kommer for.
kan man skrive dette:Jeg forstår fuldt ud at det ikke kan lade sig gøre - men jeg ønsker at i ved at det har ramt og vil ramme os ekstremt hårdt de næste to måneder, når man af lægen får at vide man kan komme igang i oktober. Vi kunne godt ønske os at informationen til forundersøgelsen havde været bedre i forhold til hvornår man kan komme igang, det er jo det man egentlig kommer for.
Kris89 skriver: jeg er ked, sur forvirret og i den grad frustreret...gik til min egen læge 20/6 efter at have presset hende 3-4 mdr. hun tog diverse blodprøver og bestilte tid til indvendig scanning...ind i mellem har vi købt hus og er flyttet og dermed også flyttet læge.tog til nye læge og blev ENDELIG henvist til fertilitetsklinik...klinikken sendte hurtigt brev og skulle møde 14 dage senere til forundersøgelse... samtidig sendte de en masse ting der IKKE var styr på (blodprøver celleskrab osv.)tog sedlen med og fik lægen til at tage de ting de havde krydset af så alting i hvert fald var i orden når jeg skulle til forundersøgelse..til forundersøgelse får jeg at vide der mangler en blodprøve (som de ikke havde krydset af) og en clamydiatest... clamydia fik jeg lavet ved den nye celleskrab 13-9, så lægen måtte jo have glemt at sende svaret.ringer til klinikken idag for at vide hvornår vi kan komme videre og om vi kan komme igang næste cyklus (forventer mens indenfor 10 dage)her mangler de STADIG clamydiatest, som jeg ellers ringede om og fik en sygeplejerske til at sende til dem.måtte så ringe til lægen efterfølgene og de har IKKE taget clamydiatest i forbindelse med celleskrab som jeg bad ham om ny tid til læge, sygeplejersken var heldigvis sød og kunne høre på mig at jeg var ked og træt af det, så fik en akuttid tirsdag (MEDMINDRE mens dukker op inden)oven i det fik jeg så at vide at det "skole" man skal på inden man kan starte i behandling først kører næste gang 30-10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hvis nu den første læge havde gjort sit arbejde ordentlig og sendt den henvisning havde vå måske allerede ventet os gir op... FORBANDEDE LORTE SYSTEM!!!!
jeg er ked, sur forvirret og i den grad frustreret...gik til min egen læge 20/6 efter at have presset hende 3-4 mdr. hun tog diverse blodprøver og bestilte tid til indvendig scanning...ind i mellem har vi købt hus og er flyttet og dermed også flyttet læge.tog til nye læge og blev ENDELIG henvist til fertilitetsklinik...klinikken sendte hurtigt brev og skulle møde 14 dage senere til forundersøgelse... samtidig sendte de en masse ting der IKKE var styr på (blodprøver celleskrab osv.)tog sedlen med og fik lægen til at tage de ting de havde krydset af så alting i hvert fald var i orden når jeg skulle til forundersøgelse..til forundersøgelse får jeg at vide der mangler en blodprøve (som de ikke havde krydset af) og en clamydiatest... clamydia fik jeg lavet ved den nye celleskrab 13-9, så lægen måtte jo have glemt at sende svaret.ringer til klinikken idag for at vide hvornår vi kan komme videre og om vi kan komme igang næste cyklus (forventer mens indenfor 10 dage)her mangler de STADIG clamydiatest, som jeg ellers ringede om og fik en sygeplejerske til at sende til dem.måtte så ringe til lægen efterfølgene og de har IKKE taget clamydiatest i forbindelse med celleskrab som jeg bad ham om ny tid til læge, sygeplejersken var heldigvis sød og kunne høre på mig at jeg var ked og træt af det, så fik en akuttid tirsdag (MEDMINDRE mens dukker op inden)oven i det fik jeg så at vide at det "skole" man skal på inden man kan starte i behandling først kører næste gang 30-10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hvis nu den første læge havde gjort sit arbejde ordentlig og sendt den henvisning havde vå måske allerede ventet os gir op... FORBANDEDE LORTE SYSTEM!!!!
nå os dig?!.......................... kan varmest anbefale du selv holder styr på ALT..... jeg nåede at få underlivet skrabet 3 gange inden lægen fik lavet alt det han skulle hvis jeg ikke selv havde dobbelt tjekket så havde jeg heller ikke fået styr på : blodprøver, mandens henvisning og svar på div tests.
vi blev kun sat en mrd bagud, fordi jeg var en rigtig belastende kælling, som ringede og tjekkede hver gang.
gædde skriver: nå os dig?!.......................... kan varmest anbefale du selv holder styr på ALT..... jeg nåede at få underlivet skrabet 3 gange inden lægen fik lavet alt det han skulle hvis jeg ikke selv havde dobbelt tjekket så havde jeg heller ikke fået styr på : blodprøver, mandens henvisning og svar på div tests. vi blev kun sat en mrd bagud, fordi jeg var en rigtig belastende kælling, som ringede og tjekkede hver gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128