Øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Kris89

jeg er ked, sur forvirret og i den grad frustreret...

gik til min egen læge 20/6 efter at have presset hende 3-4 mdr. hun tog diverse blodprøver og bestilte tid til indvendig scanning...

ind i mellem har vi købt hus og er flyttet og dermed også flyttet læge.

tog til nye læge og blev ENDELIG henvist til fertilitetsklinik...

klinikken sendte hurtigt brev og skulle møde 14 dage senere til forundersøgelse... samtidig sendte de en masse ting der IKKE var styr på (blodprøver celleskrab osv.)

tog sedlen med og fik lægen til at tage de ting de havde krydset af så alting i hvert fald var i orden når jeg skulle til forundersøgelse..

til forundersøgelse får jeg at vide der mangler en blodprøve (som de ikke havde krydset af) og en clamydiatest...
clamydia fik jeg lavet ved den nye celleskrab 13-9, så lægen måtte jo have glemt at sende svaret.

ringer til klinikken idag for at vide hvornår vi kan komme videre og om vi kan komme igang næste cyklus (forventer mens indenfor 10 dage)

her mangler de STADIG clamydiatest, som jeg ellers ringede om og fik en sygeplejerske til at sende til dem.

måtte så ringe til lægen efterfølgene og de har IKKE taget clamydiatest i forbindelse med celleskrab som jeg bad ham om

ny tid til læge, sygeplejersken var heldigvis sød og kunne høre på mig at jeg var ked og træt af det, så fik en akuttid tirsdag (MEDMINDRE mens dukker op inden)

oven i det fik jeg så at vide at det "skole" man skal på inden man kan starte i behandling først kører næste gang

30-10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis nu den første læge havde gjort sit arbejde ordentlig og sendt den henvisning havde vå måske allerede ventet os

gir op... FORBANDEDE LORTE SYSTEM!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Frk. Himmelblå

Det er bare så hårdt, når noget, der betyder hele verden for en, ikke betyder en dyt for de personer, som man har brug for at stole på.

Virkelig ærgerligt. 

Men jeg synes bestemt ikke, du skal give op. Men du skal nok øve dig i at S K Æ R E alting ud i pap for fagpersonerne omkring behandlingsforløbet. Så må de synes, du er irriterende - So what. - Det er du ikke, - du er klog af skade!

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Frk. Himmelblå skriver:

Det er bare så hårdt, når noget, der betyder hele verden for en, ikke betyder en dyt for de personer, som man har brug for at stole på.

Virkelig ærgerligt. 

Men jeg synes bestemt ikke, du skal give op. Men du skal nok øve dig i at S K Æ R E alting ud i pap for fagpersonerne omkring behandlingsforløbet. Så må de synes, du er irriterende - So what. - Det er du ikke, - du er klog af skade!

tusind tak...

skal i hvert fald have tingene at vide nu... alting.!

med dato og klokkeslæt... det her orker jeg ikk mere... fik at vide til forundersøgelse at vi kunne komme IGANG i oktober... ikke at vi skulle vente til november

Anmeld

27. september 2012

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

tusind tak...

skal i hvert fald have tingene at vide nu... alting.!

med dato og klokkeslæt... det her orker jeg ikk mere... fik at vide til forundersøgelse at vi kunne komme IGANG i oktober... ikke at vi skulle vente til november

Hold fast i dine meninger! 

Når du møder modgang, så vend det ikke indad.

Bliv ikke ked af det. Bliv hellere vred. Det er langt sundere at være vred og få afløb. Du behøver ikke buldre og tordne, du kan egentlig bare sige ordene: Ved du hvad, - det der, det er bare ikke i orden, - det gør mig simpelthen så vred." Få det sagt. Hver gang. Det er heller ikke forkert at ringe op efterfølgende og sige: "Ved I hvad, I lovede mig faktisk behandling fra okt. Jeg forstår, det ikke kan lade sig gøre alligevel. Men jeg synes nu alligevel I skal have at vide, at det berører min hverdag dybt, og det bliver jeg faktisk vred over. Tak, fordi I lyttede. Farvel." Dit selvværd styrkes af at sige fra. Selvom det kan virke komisk. Og du har brug for at holde din selvfølelse indtakt under det her forløb. Så skid lidt mere på de andre, og hold fast i dig selv, vær din egen advokat, vær loyal over for dig selv og din mand.

For alt godt til jer.

Anmeld

27. september 2012

Nessie

Hvor er det irriterende.
Det må jo have stået i dine papirer, at den test ikke var taget ved celleskrab, så det kunne de jo have set da du henvendte dig første gang og rykkede

Det kan være at de på klinikken har ment at det at komme på det kursus, er at komme i gang, men kan godt forstå du synes det er træls at blive skubbet endnu en måned frem.

Håber at ventetiden trods alt går nogenlunde hurtigt for dig

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Frk. Himmelblå skriver:

Bliv ikke ked af det. Bliv hellere vred. Det er langt sundere at være vred og få afløb. Du behøver ikke buldre og tordne, du kan egentlig bare sige ordene: Ved du hvad, - det der, det er bare ikke i orden, - det gør mig simpelthen så vred." Få det sagt. Hver gang. Det er heller ikke forkert at ringe op efterfølgende og sige: "Ved I hvad, I lovede mig faktisk behandling fra okt. Jeg forstår, det ikke kan lade sig gøre alligevel. Men jeg synes nu alligevel I skal have at vide, at det berører min hverdag dybt, og det bliver jeg faktisk vred over. Tak, fordi I lyttede. Farvel." Dit selvværd styrkes af at sige fra. Selvom det kan virke komisk. Og du har brug for at holde din selvfølelse indtakt under det her forløb. Så skid lidt mere på de andre, og hold fast i dig selv, vær din egen advokat, vær loyal over for dig selv og din mand.

For alt godt til jer.

Hold da op, hvor er det et godt svar.

Kan ikke siges bedre. 

Og til TS.
Op med hovedet..det skal nok lykkedes, selvom det er hårdt.
Og så et kæmpe trøsteknus

Kærligst
Sussie 

Anmeld

27. september 2012

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

jeg er ked, sur forvirret og i den grad frustreret...

gik til min egen læge 20/6 efter at have presset hende 3-4 mdr. hun tog diverse blodprøver og bestilte tid til indvendig scanning...

ind i mellem har vi købt hus og er flyttet og dermed også flyttet læge.

tog til nye læge og blev ENDELIG henvist til fertilitetsklinik...

klinikken sendte hurtigt brev og skulle møde 14 dage senere til forundersøgelse... samtidig sendte de en masse ting der IKKE var styr på (blodprøver celleskrab osv.)

tog sedlen med og fik lægen til at tage de ting de havde krydset af så alting i hvert fald var i orden når jeg skulle til forundersøgelse..

til forundersøgelse får jeg at vide der mangler en blodprøve (som de ikke havde krydset af) og en clamydiatest...
clamydia fik jeg lavet ved den nye celleskrab 13-9, så lægen måtte jo have glemt at sende svaret.

ringer til klinikken idag for at vide hvornår vi kan komme videre og om vi kan komme igang næste cyklus (forventer mens indenfor 10 dage)

her mangler de STADIG clamydiatest, som jeg ellers ringede om og fik en sygeplejerske til at sende til dem.

måtte så ringe til lægen efterfølgene og de har IKKE taget clamydiatest i forbindelse med celleskrab som jeg bad ham om

ny tid til læge, sygeplejersken var heldigvis sød og kunne høre på mig at jeg var ked og træt af det, så fik en akuttid tirsdag (MEDMINDRE mens dukker op inden)

oven i det fik jeg så at vide at det "skole" man skal på inden man kan starte i behandling først kører næste gang

30-10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis nu den første læge havde gjort sit arbejde ordentlig og sendt den henvisning havde vå måske allerede ventet os

gir op... FORBANDEDE LORTE SYSTEM!!!!

HVor er det bare øv for jer!!!

Hvad er det for noget "skole" I skal på??

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Frk. Himmelblå skriver:

For alt godt til jer.

tusind tak for dine kloge ord...

har skrevet en e-mail til klinikken (ikke sendt, men lagt på baby til godkendelse)

jeg er bare så sur... alle der skulle være proffesionelle i det her har svigtet...

to læger og nu også fertilitetsklinikken...

Anmeld

27. september 2012

Kris89

Nessie skriver:

Hvor er det irriterende.
Det må jo have stået i dine papirer, at den test ikke var taget ved celleskrab, så det kunne de jo have set da du henvendte dig første gang og rykkede

Det kan være at de på klinikken har ment at det at komme på det kursus, er at komme i gang, men kan godt forstå du synes det er træls at blive skubbet endnu en måned frem.

Håber at ventetiden trods alt går nogenlunde hurtigt for dig

tusind tak...

ja var jo sikker på han havde taget clamydiatest da jeg fik lavet ny cellesrab (for det bad jeg ham om) - men næh nej... det tror jeg også sygeplejersken fattede da jeg ringede idag...

ja d. 30 er samtale ang. forløb og så skal man starte op efter næste mens... men min næste mens vil ligge omkring 13-20 NOVEMBER!!!!

det er slet ikke til at bære, hvis den første læge havde gjort hendes arbejde og sendt mig videre havde vi måske baby i maven nu

Anmeld

27. september 2012

Kris89

SussieThyssen skriver:

Hold da op, hvor er det et godt svar.

Kan ikke siges bedre. 

Og til TS.
Op med hovedet..det skal nok lykkedes, selvom det er hårdt.
Og så et kæmpe trøsteknus

Kærligst
Sussie 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.