Smider dyne og strømperne i løbet af natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Wimmie

dola skriver:

Ja min lille mand på næsten 6 måneder, smider dynen om natten, og hvis han kan se sit snit til det også strømperne, så han bliver meget kold.
Vil helst ikke skrue op for varmen i soveværelset, men hvad kan jeg ellers gøre ud over at give ham strømpebukser på..

Willy's mor

Mila er en "møfler" - hun sparker dynen af, hun roder rundt i sengen og hun ligger og sparker på tremmerne i sengen. Jeg købte sådan en sovepose (I denne uge i Aldi til 80 kr), og troede faktisk at hun ville blive gal på den, men hun accepterede den med det samme, og den er fantastisk. Hun har ikke længere kolde fødder -posen er dejlig varm, og hun sparker ikke længere på tremmerne.

Kan varmt anbefales. Den findes i 70 og 90 cm og i lyserød og lyseblå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

dola

Wimmie skriver:

Mila er en "møfler" - hun sparker dynen af, hun roder rundt i sengen og hun ligger og sparker på tremmerne i sengen. Jeg købte sådan en sovepose (I denne uge i Aldi til 80 kr), og troede faktisk at hun ville blive gal på den, men hun accepterede den med det samme, og den er fantastisk. Hun har ikke længere kolde fødder -posen er dejlig varm, og hun sparker ikke længere på tremmerne.

Kan varmt anbefales. Den findes i 70 og 90 cm og i lyserød og lyseblå 

IIHhh tak for det fif! Vil traske derned mandag så og tjekke. Selv om jeg ikke er meget for lyseblå...

Anmeld

29. september 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Soveposen,som andre siger,reddede vores nattesøvn da han var mindre

Anmeld

30. september 2012

SukkerDronning

Jeg kan kun MEGET varmt anbefale sovepose. De kan stadig baske rundt og hvis posen er den rigtige str., kan det stort set ikke gå galt (vuggedød og lignene). Derfor bliver de også anbefalet af læger og brugt i langt højere grad i mange andre i-lande. Det er bare os danskere der ikke har fundet ud af hvor geniale de er.

De koster max. 100,- i IKEA, prøv det!

Det er først et problem når de kommer i juniorseng, jeg tør i hvert fald ikke lade min datter kravle ud af sengen med den på.

Anmeld

30. september 2012

SussieThyssen

Det kunne du..eller give ham flonels natdragter på.
De er dejligt varme og har indbyggede fødder.

Alle småbørn smider dynen, det kan man ikke komme uden om.

Så på med helnatdragterne og så må I hellere begynde at lukke vinduet om natten nu det er ved at blive efterår.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

30. september 2012

dola

SussieThyssen skriver:

Det kunne du..eller give ham flonels natdragter på.
De er dejligt varme og har indbyggede fødder.

Alle småbørn smider dynen, det kan man ikke komme uden om.

Så på med helnatdragterne og så må I hellere begynde at lukke vinduet om natten nu det er ved at blive efterår.

Kærligst
Sussie 

he he jamen vi sover allerede med lukket vindue, men vi er vant tilat det står åben. Så der er en rimlig dunst om morgenen, vi bor jo kun på 50 kvm..

Menså god det havde flere moddeller i IKEA, så der triller vi nok lige ud i morgen.. !

Anmeld

30. september 2012

Københavnermor

dola skriver:

Ja min lille mand på næsten 6 måneder, smider dynen om natten, og hvis han kan se sit snit til det også strømperne, så han bliver meget kold.
Vil helst ikke skrue op for varmen i soveværelset, men hvad kan jeg ellers gøre ud over at give ham strømpebukser på..

Willy's mor

Jeg har købt den lækreste uldsovepose til min pige, hun sover meget bedre i den og holder sig lun hele natten.. 

Anmeld

30. september 2012

Københavnermor

Nu som Moar skriver:

Jeg har købt den lækreste uldsovepose til min pige, hun sover meget bedre i den og holder sig lun hele natten.. 

sovedragt-i-uld-3641p.html.jpg

sovedragt-i-uld-3641p.html

Anmeld

30. september 2012

SussieThyssen

dola skriver:

he he jamen vi sover allerede med lukket vindue, men vi er vant tilat det står åben. Så der er en rimlig dunst om morgenen, vi bor jo kun på 50 kvm..

Menså god det havde flere moddeller i IKEA, så der triller vi nok lige ud i morgen.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.