Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja min lille mand på næsten 6 måneder, smider dynen om natten, og hvis han kan se sit snit til det også strømperne, så han bliver meget kold.Vil helst ikke skrue op for varmen i soveværelset, men hvad kan jeg ellers gøre ud over at give ham strømpebukser på.. Willy's mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Ja min lille mand på næsten 6 måneder, smider dynen om natten, og hvis han kan se sit snit til det også strømperne, så han bliver meget kold.Vil helst ikke skrue op for varmen i soveværelset, men hvad kan jeg ellers gøre ud over at give ham strømpebukser på.. Willy's mor
Du kan evt overveje om han skal sove i sovepose ellers en natdragt med fødder
kekp skriver: Du kan evt overveje om han skal sove i sovepose ellers en natdragt med fødder
Nåh ja det var også en ide, da han var mindre var han bare ikke gode venner med natdragter med fødder, han fik altid hevet føderne ud og så kunne han jo ikke få dem ned igen og strække sig og blev helt hys.. Men ja det er nok det der skal til.. Tak for det fif..
dola skriver: Nåh ja det var også en ide, da han var mindre var han bare ikke gode venner med natdragter med fødder, han fik altid hevet føderne ud og så kunne han jo ikke få dem ned igen og strække sig og blev helt hys.. Men ja det er nok det der skal til.. Tak for det fif..
Det problem kender jeg godt. Min var heller ikke gode venner med de natdragter da han var helt spæd - begge ben røg ind i det ene ben og så bliver man altså gal og hysterisk Men det problem har vi ikke mere og nu er natdragterne et hit for dynen bliver også sparket af ligeså snart han får den på.
Køb en sovepose. Det er simpelthen så praktisk. Min dreng har brugt sin fra han var 4 mdr. og han er snart 1 år. Han ligger i body og bare ben selvom det er køligt på hans værelse, og er dejlig varm om morgenen.
Johanne sover stadig i sin sovepose da damen ellers smider rundt med sin dyne, den er guld værd sådan en pose til den lille
for det første kan du fåe sådan nogen 'klokker' som er en slags sove-kjole.
jeg har faktisk en, hvis du er interesseret.
kan lige tage billede af den.
ellers har jeg hægtet dynen fast i lagnet med de der vanteklips.
Maja_4000 skriver: Da Caroline gjorde det sov hun med strømpebukser / natdragt med fødder / hjemmesko på
Da Caroline gjorde det sov hun med strømpebukser / natdragt med fødder / hjemmesko på
Nå ja det sagde min mor også da han var et par måneder gammel.. Super tak!
kekp skriver: Det problem kender jeg godt. Min var heller ikke gode venner med de natdragter da han var helt spæd - begge ben røg ind i det ene ben og så bliver man altså gal og hysterisk Men det problem har vi ikke mere og nu er natdragterne et hit for dynen bliver også sparket af ligeså snart han får den på.
He He kan liste den på han når han sover men næste gang han vågner så er den af igen... møg unge- Men han er min vidunderlige lille møgunge!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128