38,18 = feber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Tvillingemor80

Jeg har faktisk fået afvide at alt over 37,5 er feber.. (selvfølgelig er der nogle der har højere normal temp., men som hovedregel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Anonym trådstarter

Han har haft 38 imorges og har haft 37,5-37,7 i løber af dagen, og sluttede dagen af med at have 37, 6.. Så han kan komme i vuggestuen imorgen, han har snakket meget om hans venner dernede i dag, og nu får han en god nattesøvn

Anmeld

27. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Han skal være feberfri et døgn for, at han må blive afleveret og hvis han har 37,8 ville jeg ikke aflevere. Man bliver ringet hjem, hvis den ligger på 38 og når den er så tæt på 38 risikere du, at skulle tage dit barn med hjem. Samtidig ville jeg personligt blive sur over, at nogen afleverede et halvsygt barn for risikoen for, at mine egne ville blive smittet.

Men selvfølgelig kan der ske et mirakel natten over og dit barn har en normal temperatur.

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Han skal være feberfri et døgn for, at han må blive afleveret og hvis han har 37,8 ville jeg ikke aflevere. Man bliver ringet hjem, hvis den ligger på 38 og når den er så tæt på 38 risikere du, at skulle tage dit barn med hjem. Samtidig ville jeg personligt blive sur over, at nogen afleverede et halvsygt barn for risikoen for, at mine egne ville blive smittet.

Men selvfølgelig kan der ske et mirakel natten over og dit barn har en normal temperatur.

I vores vs - må gerne gerne have 37,5-37,7 når de bliver afleveret, det er først vist det stiger og de er upaslige.. Men han er god til at få det bedre. Vil næsten vædde med at den er under 37, 3 imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.