38,18 = feber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anonym trådstarter

Er 38,18 feber? eller kan min søn komme i vuggestue??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Åh, det kommer an på hans normal-temperatur.
Min piges temperatur ligger normalt på 37,2 så for hende ville det være feber, men det er også normalt at have en generel temperatur der f.eks hedder 37,6 og så er det vist ikke feber.. Sådan fik jeg i hvert fald forklaret det hos min læge..

Virker han sløj?

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Åh, det kommer an på hans normal-temperatur.
Min piges temperatur ligger normalt på 37,2 så for hende ville det være feber, men det er også normalt at have en generel temperatur der f.eks hedder 37,6 og så er det vist ikke feber.. Sådan fik jeg i hvert fald forklaret det hos min læge..

Virker han sløj?

Uhh, kan ikke huske hvad han normalt er. Han er som han altid plejer, og han har spist lidt morgenmad, en lille skål rosiner og drukket et glas vand. Han er helt sig selv, og snakker.. Han havde 39,3 igår aftes..

Anmeld

27. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Uhh, kan ikke huske hvad han normalt er. Han er som han altid plejer, og han har spist lidt morgenmad, en lille skål rosiner og drukket et glas vand. Han er helt sig selv, og snakker.. Han havde 39,3 igår aftes..

Hvis han havde feber i går aftes, ja så ved jeg faktisk ikke om du skal holde ham hjemme i dag :/ Er selv meget ny i det her med pasning, Isabel har kun gået i dagpleje i en måned med to syge dage (meget forkølet og jeg gik hjemme alligevel).. Håber andre kan hjælpe.

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

Anonym skriver:

Jeg ville holde barnet hjemme. Hans feber i aftes var ret høj, så den kan jo sagtens stige over dagen. I min da tters vuggestue hedder det feberfri et døgn før de må komme tilbage og dit barn har jo stadig feber. God bedring!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Tabula Rasa skriver:

Jeg ville holde barnet hjemme. Hans feber i aftes var ret høj, så den kan jo sagtens stige over dagen. I min da tters vuggestue hedder det feberfri et døgn før de må komme tilbage og dit barn har jo stadig feber. God bedring!

Lige da du skrev, fik han nærmest et "tilbagefald", han blev ked over det mindste, og drak 1 kop vand. Så beholder ham hjemme, det er som om han slog helt om..

Anmeld

27. september 2012

henh01

alt over 38 er feber og din søn vil alligevel blive ringet hjem så snart pædagogerne opdager hans temp.

Desuden anbefaler man at børn har 1 feberfri dag inden de atter kommer i daginstitution.

Anmeld

27. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Nej! 

Alt over 38 er feber. 

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

Jeg ville osse beholde ham hjemme - det kan svinge ud utrolig hurtigt med det feber der, og opdager dp han er varmen, ringer hun alligevel efter dig God bedring

Anmeld

27. september 2012

Clisolka

henh01 skriver:

alt over 38 er feber og din søn vil alligevel blive ringet hjem så snart pædagogerne opdager hans temp.

Desuden anbefaler man at børn har 1 feberfri dag inden de atter kommer i daginstitution.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.