Uhhmm duften af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Iiiiiiihhh altså, så lægger du også lige et billede ind af lækre boller, det bliver man jo ikke mindre lækkersulten af

Hehe uuuuundskyyyyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Mums....

Jeg havde sådan en lyst til kanelkage, og det har jeg aldrig lavet. Men har så fået en opskrift på en rigtig lækker én af slagsen, jeg har smagt....

Så jeg har bagt to kanelkager i dag, yummi yummi yummi... Sørme godt jeg har min vidundermaskine, for kan ikke holde til at røre endnu.... Men hvor jeg da savner mine kager. Så rart lige at have duften af friskbagt i hele huset

Ja det er bare lækkert !

Uhh kanelkage er også lækkert.. Men det var faktisk din chokoladekage jeg lavede (ja det hedder den herhjemme) Og jeg sidder og får mig et stykke lige nu Den er bare så god og lækker stadigvæk

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

B&J skriver:

MUMS altså jeg vil også smage

Du kommer bare

Sidder og får noget kage lige NU Og den er bare stadig dejlig svampet og lækker. MUMS

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

HeidiØ skriver:

Lortetråd!!!! ()

Hov hov sikke et sprog

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

Miss BananaHammock skriver:

Her dufter det af chokoladekage og kanelsnegle... mit gravide sind kunne ikke bestemme sig. Nu skal det bare lige køle også skal der smages ..... MUMS

Årh lækkert. Utrolig hvad man kan slippe afsted med overfor manden når man er gravid "Jamen skat! Det er jo bare babyen "

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Mmmmm 

Du kan tro det var lækkert! Dejligt med hjemmebagt brød på madpakken!

Anmeld

28. september 2012

B&J

Nettemor skriver:

Du kommer bare

Sidder og får noget kage lige NU Og den er bare stadig dejlig svampet og lækker. MUMS

nåhh du er ikke sød.... jo fordi du invitere

men ikke det du skriver om kagen fy fy fy skamme

Anmeld

28. september 2012

Deaktiveret profil

Nettemor skriver:

friskbagte boller og chokoladekage Bare fordi man kan (og måske en lille smule fordi der var noget mælk der skulle bruges)

MUMS

Mmmmmmm.... Jeg kunne virkelig godt spise varme boller lige nu! ;-)

Anmeld

28. september 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Ja det er bare lækkert !

Uhh kanelkage er også lækkert.. Men det var faktisk din chokoladekage jeg lavede (ja det hedder den herhjemme) Og jeg sidder og får mig et stykke lige nu Den er bare så god og lækker stadigvæk

Hi hi, har godt hørt flere kalde den dét... En jeg kender havde fundet en god chokoladekage, og bagefter havde hun set, at det var "min" kage

Det er lidt hyggeligt

Anmeld

28. september 2012

birthee

Dot D skriver:

Hi hi, har godt hørt flere kalde den dét... En jeg kender havde fundet en god chokoladekage, og bagefter havde hun set, at det var "min" kage

Det er lidt hyggeligt

vil du ikke være sød at linke til din lækre chokoladekage?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.