Uhhmm duften af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Jamen jeg har bare brugt min almindelig bolle opskrift og så har jeg taget halv hvedemel. ca. og så næsten halv majsmel og så en smule havregryn.

Så har de fået lov at hæve og så lavede jeg dem bare større og mere flade en normalt

Det må jeg prøve en dag

Er det sådan en fødselsdagsbolle opskrift eller hvordan? Plejer kun at bage koldhævede boller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Det må jeg prøve en dag

Er det sådan en fødselsdagsbolle opskrift eller hvordan? Plejer kun at bage koldhævede boller

Det er faktisk bare dem her . Dog uden nutellaen Men de er nemlig super gode for de er rigtig luftige og nemme at arbejde med. De skal bare have deres hævetid

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Det er faktisk bare dem her . Dog uden nutellaen Men de er nemlig super gode for de er rigtig luftige og nemme at arbejde med. De skal bare have deres hævetid

De ser også lækre ud dem må jeg prøve en dag! Tak

Anmeld

26. september 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

De ser også lækre ud dem må jeg prøve en dag! Tak

Det var så lidt da Du må endelig dele når du har prøvet

(Det er din mulighed for hævn Så kan du gøre mig mega lækkersulten en aften)

Anmeld

27. september 2012

Nessie

Iiiiiiihhh altså, så lægger du også lige et billede ind af lækre boller, det bliver man jo ikke mindre lækkersulten af

Anmeld

27. september 2012

Dot D

Mums....

Jeg havde sådan en lyst til kanelkage, og det har jeg aldrig lavet. Men har så fået en opskrift på en rigtig lækker én af slagsen, jeg har smagt....

Så jeg har bagt to kanelkager i dag, yummi yummi yummi... Sørme godt jeg har min vidundermaskine, for kan ikke holde til at røre endnu.... Men hvor jeg da savner mine kager. Så rart lige at have duften af friskbagt i hele huset

Anmeld

27. september 2012

B&J

MUMS altså jeg vil også smage

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

Lortetråd!!!! ()

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

Her dufter det af chokoladekage og kanelsnegle... mit gravide sind kunne ikke bestemme sig. Nu skal det bare lige køle også skal der smages ..... MUMS

Anmeld

28. september 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

friskbagte boller og chokoladekage Bare fordi man kan (og måske en lille smule fordi der var noget mælk der skulle bruges)

MUMS

Mmmmm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.