Anonym skriver:
Halløj tøser!
Jeg har fået lejlighed og får den på F R E D A G ! ! !
Jeg glæder mig enormt meget, endelig at få ro efter skilsmisse og alt det gedemarked det har været..
Et par af mine veninder og venner har sagt at jeg skal da holde en housewarming med lidt lækker nem mad for venner og familie og få lidt indflytningsgaver osv.
- MEN! Er det ikke at tigge?.. Altså man får i forvejen til jul og fødselsdag, skal jeg nu også have fordi jeg har fået lejlighed..
Grunden skal lige siges er for at jeg INTET har, da min eks mand fik det meste, så har et vaffeljern, anlæg, tv og en æggekoger!
Grunden til jeg er anonym er fordi min eksmand Googler mig 
Vi har også holdt indflytterfest de gange vi er flyttet - endda også dengang min kæreste flyttede ind i min lejlighed! Det har nærmest været et krav fra vennernes side, at man holdt en lille komsammen, hvor de så ens nye hjem, fik lidt godt til ganen og tilgengæld fik værtinden/værten en lille gave og folk har selv haft drikkevarer med, da det ofte er endt med en bytur.. 
Vi har aldrig skrevet ønskesedler, men folk har ringet og spurgt, eller selv fundet på noget kreativt..
Hvis du ikke vil følge dig som en tigger, men alligevel skrive nogle ønsker på, kan du vel bare ønske dig tidlige julegaver? Mon ikke din omgangskreds kan forstå, at du har mere brug for gaverne nu, end om 3 måneder? Det tror jeg helt bestemt!
Held og lykke med det! 
Anmeld