Kan man det, eller er det kun i USA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

Halløj tøser!

Jeg har fået lejlighed og får den på F R E D A G ! ! !
Jeg glæder mig enormt meget, endelig at få ro efter skilsmisse og alt det gedemarked det har været..

Et par af mine veninder og venner har sagt at jeg skal da holde en housewarming med lidt lækker nem mad for venner og familie og få lidt indflytningsgaver osv.

- MEN! Er det ikke at tigge?.. Altså man får i forvejen til jul og fødselsdag, skal jeg nu også have fordi jeg har fået lejlighed..
Grunden skal lige siges er for at jeg INTET har, da min eks mand fik det meste, så har et vaffeljern, anlæg, tv og en æggekoger!

Grunden til jeg er anonym er fordi min eksmand Googler mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Halløj tøser!

Jeg glæder mig enormt meget, endelig at få ro efter skilsmisse og alt det gedemarked det har været..

Et par af mine veninder og venner har sagt at jeg skal da holde en housewarming med lidt lækker nem mad for venner og familie og få lidt indflytningsgaver osv.

- MEN! Er det ikke at tigge?.. Altså man får i forvejen til jul og fødselsdag, skal jeg nu også have fordi jeg har fået lejlighed..
Grunden skal lige siges er for at jeg INTET har, da min eks mand fik det meste, så har et vaffeljern, anlæg, tv og en æggekoger!

Det kan man sagtens.

Vi holdte indflytterfest da vi flyttede i hus, pga. pres fra mine forældre..

Vi fik så mange gaver. Godt nok brugte vi mange penge på mad og sprut, men vi havde en parfekt fest. Der bliver stadig snakket om den.

I mine øjne kan du sagtens holde en indflytterfest.

Anmeld

26. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Halløj tøser!

Det kan man sagens... på dansk hedder det bare indflytterfest

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Det kan man sagtens.

Vi holdte indflytterfest da vi flyttede i hus, pga. pres fra mine forældre..

Vi fik så mange gaver. Godt nok brugte vi mange penge på mad og sprut, men vi havde en parfekt fest. Der bliver stadig snakket om den.

I mine øjne kan du sagtens holde en indflytterfest.

Jamen hvad skriver man?..
Hej, jeg inviteret til indflytningsfest, jeg ønsker mig følgende...
Det virker bare forkert

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

Kan du ikke måske skrive at du ønsker dig julegaver på forskud fordi du ikke ejer ret mange ting og du mangler ting og sager akut? Så holder du fest på samme tid med at du får gaver nu i stedet for til jul. Det ville jeg have det bedst med tror jeg

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Halløj tøser!

"Brød og salt", som man siger til folk med nyt hjem...en form for lykønskning og ønsket om en god fremtid uden at mangle noget at putte i munden  

Selvfølgelig kan du holde house warming, det er der da mange unge, der gør, når de flytter hjemmefra, så de kan ønske sig lidt til det nye hjem, og det gælder da så sandelig også for andre, der er flyttet.
Og hvis man ikke i din situation netop har brug for at gøre det, hvem skulle så?

Så god fornøjelse.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

26. september 2012

klmf

Prøv og vend den om. Hvis en af dine venner lige var kommet ud af et ægteskab og stod i en ny lejlighed kun møbleret med en toastmaskine, en gammel skåret kop og en luftmadras. Ville du så tage det som tiggeri, hvis vedkommende bød på en øl og en sandwich for at fejre starten på et nyt liv?? Du kan jo skrive i invitationen, at du hermed også tager imod gamle møbler, spisestel eller hvad det nu måtte være hvis de tilfældigvis har noget i overskud stående Så er det ren win-win, du får 'nye' møbler og de får ryddet op

Anmeld

26. september 2012

modesty

Jeg har været til masser af housewarmings, men har aldrig givet gaver, og det har de andre gæster heller ikke. Så jeg tror ikke at man nødvendigvis skal regne med at folk kommer med gaver.

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jamen hvad skriver man?..
Hej, jeg inviteret til indflytningsfest, jeg ønsker mig følgende...
Det virker bare forkert

Vi skrev ikke ønsker. Folk ringede og spurgte.

Anmeld

26. september 2012

Camilla <3

Laulund87 skriver:

Kan du ikke måske skrive at du ønsker dig julegaver på forskud fordi du ikke ejer ret mange ting og du mangler ting og sager akut? Så holder du fest på samme tid med at du får gaver nu i stedet for til jul. Det ville jeg have det bedst med tror jeg

Det kan du sagtens.  Syntes også det er sødt af dine venner og veninder, at de vil hjælpe dig på den måde! 

Kanon forslag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.