Udgifter på stor hund om mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Pris

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.084 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. september 2012

GønskE

Halløj

da vi en dag ud i fremtiden skal ha en stor hun (shæfer str) så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i giver om mdr i mad og forsikring?  

i må gerne udbyde hvor mange hunde, hvilken hund(e), hvillet foder, forsikring osv  

god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Hvem?

GønskE skriver:

Halløj

da vi en dag ud i fremtiden skal ha en stor hun (shæfer str) så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i giver om mdr i mad og forsikring?  

i må gerne udbyde hvor mange hunde, hvilken hund(e), hvillet foder, forsikring osv  

god dag

Her i huset har vi en Samojede/schæfer blanding, hun er en forholdsvis stor hund, hun spiser Royal Canin, får lakseolie og fisketabelletter hver dag (grundet hendes fine pels), vi har en dog en billig forsikring da vi har landbrug og hun går under den, ellers er der jo udgifterne til hundetræning (hvilket vi ik har mere, da hun li har rundet de 10 år og nok er så opdraget hun kan blive )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2012

nusenjo88

Hvem? skriver:

Her i huset har vi en Samojede/schæfer blanding, hun er en forholdsvis stor hund, hun spiser Royal Canin, får lakseolie og fisketabelletter hver dag (grundet hendes fine pels), vi har en dog en billig forsikring da vi har landbrug og hun går under den, ellers er der jo udgifterne til hundetræning (hvilket vi ik har mere, da hun li har rundet de 10 år og nok er så opdraget hun kan blive )

hvad er der for noget lakseolie og fisketabl du køber til din hund? og hvor og ti hvad ris? vi har en blanding af en berner sennen og belgisk hyrdehund og hendes pels bliver periodevis bare så tør

Anmeld

26. september 2012

Hvem?

hvad er der for noget lakseolie og fisketabl du køber til din hund? og hvor og ti hvad ris? vi har en blanding af en berner sennen og belgisk hyrdehund og hendes pels bliver periodevis bare så tør

Fiskekapslerne er bare de alm. stribede fra Matas - der får hun 4 stk. om dagen

Lakseolien er noget jeg køber i dyreforretninger - nu kører jeg forbi Randers dagligt, så jeg køber det gerne i Farmland - der får hun 3-4 pump 1 x dagligt

Og det hjælper alverden - har prøvet at springe over, men nej - det dur slet ikke, hendes pels skal have det og den er sååå fin også blir hun striglet ca. 1 gang om ugen.

Og pris - mener jeg giver omkring 100 kr. for 1 l. Lakseolie pg Fiskekapslerne, det husker jeg ikke - plejer at købe de helt store bøtter med 180 stk

Anmeld

26. september 2012

Nemesis

vi har en Münsterländer og han bliver primært fodret med Meradog fra Tyskland. Han får ekstra lakseolie da han har tendens til allergi og tør hud.

vi har alm hundeforsikring.

Synes de første år er dyrest, både pga. vaccinationer, hundetræning men også hvalpefoder osv er dyrere.

:-) Sisse

Anmeld

26. september 2012

Hailiesmom11

Vi har 2 mellemstore hune en på 30 kg og en på 42 kg
de spiser sammenlagt 30 kg forder på en måned og det er 700 kr og vi fodrer med ProFormance de får intet ekstra..
Forsikring er 600 pr år for begge så det jo ikke så slemt..

Anmeld

26. september 2012

1977

Profilbillede for 1977

Vi har en schæfer/dobberman blanding. Han spiser det billige mad fra Lidl og bliver suppleret med tunolie 4 gange om ugen. Han er forsikret for 1800 om året, men det er inkl sygeforsikring.  

Anmeld

26. september 2012

GønskE

Hvad giver i for fodre? :-)

Anmeld

26. september 2012

GønskE

Hvem? skriver:

Hvad er jeres udgifter kun på mad? 

Smuk hund!

Anmeld

26. september 2012

nusenjo88

Hvem? skriver:

Fiskekapslerne er bare de alm. stribede fra Matas - der får hun 4 stk. om dagen

Lakseolien er noget jeg køber i dyreforretninger - nu kører jeg forbi Randers dagligt, så jeg køber det gerne i Farmland - der får hun 3-4 pump 1 x dagligt

Og det hjælper alverden - har prøvet at springe over, men nej - det dur slet ikke, hendes pels skal have det og den er sååå fin også blir hun striglet ca. 1 gang om ugen.

Og pris - mener jeg giver omkring 100 kr. for 1 l. Lakseolie pg Fiskekapslerne, det husker jeg ikke - plejer at købe de helt store bøtter med 180 stk

det vil jeg helt klart prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.