Foreløbig update på burde den ikke være lidt positiv 3+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det er også mega spændende, og man kan hurtigt udvikle sig til testoman

Jeg er stolt af mig mig selv - testede kun i alt 3 gange.. Én negativ 3+4 (som blev positiv over tid), én tydeligt positiv 4+2 og endnu én 4+6, som var mega positiv..

Så havde jeg ikke flere teste, og nægtede at købe flere selvom jeg virkelig har haft lyst til at teste igen! Det er SÅ fed en følelse, når de to streger titter tydeligt frem! 

Ja, det er helt vildt! Jeg tror jeg kommer til at tage en del flere

Jeg testede 3+3 som var negativ, så testede jeg 3+5 - negativ. og så havde jeg egentlig bestemt mig for at jeg ville vente til weekenden, men drømte så at jeg var gravid i nat, og så kunne jeg ikke lade være alligevel Og nu vil jeg bare gerne have 2 tydelige streger! har heldigvis mange teste til at ligge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja, det er helt vildt! Jeg tror jeg kommer til at tage en del flere

Jeg testede 3+3 som var negativ, så testede jeg 3+5 - negativ. og så havde jeg egentlig bestemt mig for at jeg ville vente til weekenden, men drømte så at jeg var gravid i nat, og så kunne jeg ikke lade være alligevel Og nu vil jeg bare gerne have 2 tydelige streger! har heldigvis mange teste til at ligge

Haha, og de skal jo ikke bare ligge der og gå til spilde

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Haha, og de skal jo ikke bare ligge der og gå til spilde

Nej det ville da være en skam

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Nej det ville da være en skam

Ja, de skulle jo nødigt ligge i skabet og blive for gamle

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Ja, de skulle jo nødigt ligge i skabet og blive for gamle

Den var meget tydeligere nu!

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Den var meget tydeligere nu!

STORT TILLYKKE! Så er der vist ingen tvivl om at du skal være MOR!

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

STORT TILLYKKE! Så er der vist ingen tvivl om at du skal være MOR!

Tusind tak Åh hvor er det vildt!

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tusind tak Åh hvor er det vildt!

Kan godt huske følelsen - totalt vildt og surrealistisk! Hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Kan godt huske følelsen - totalt vildt og surrealistisk! Hvor længe har I forsøgt?

Ja det er slet ikke til at forstå Jeg smed p-pillerne d. 15. sep. 11. Så vi har lige rundet årsdagen Troede bare der ville gå længere tid, når jeg har haft en GUL, og har fået fjernet den ene æggeleder. Men det er da kun skønt der ikke skulle gå lang tid

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja det er slet ikke til at forstå Jeg smed p-pillerne d. 15. sep. 11. Så vi har lige rundet årsdagen Troede bare der ville gå længere tid, når jeg har haft en GUL, og har fået fjernet den ene æggeleder. Men det er da kun skønt der ikke skulle gå lang tid

Ej, det er da helt fantatisk! Ih, bliver vildt nysgerrig på hvem du er, og om du er en af dem jeg har bemærket herinde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.