Foreløbig update på burde den ikke være lidt positiv 3+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Tak for jeres mange svar i mit indlæg om en test ikke burde vise positiv 3+3. I fik ret, den burde ikke vise noget på det tidspunkt

Har i dag 4+1 fået en meget svag positiv test, så nu håber jeg på det er lykkes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

5timesacharm..right?

forsigtigt tillykke

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

forsigtigt tillykke

Tak

Åh er så spændt!

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej piger

Tak for jeres mange svar i mit indlæg om en test ikke burde vise positiv 3+3. I fik ret, den burde ikke vise noget på det tidspunkt

Har i dag 4+1 fået en meget svag positiv test, så nu håber jeg på det er lykkes!

Forsigtigt tillykke!  Glæder mig til at se, hvem du er! 

Anmeld

26. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger

stort tillykke

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Forsigtigt tillykke!  Glæder mig til at se, hvem du er! 

Tak

Jeg tester lige senere i dag, for at se om der stadig er noget. Skal nok offentligegøre, hvem jeg er, når jeg har været til første skanning. - Heldigvis bliver det omkring uge 8, da jeg i juni havde en GUL

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

stort tillykke

Tak

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak

Jeg tester lige senere i dag, for at se om der stadig er noget. Skal nok offentligegøre, hvem jeg er, når jeg har været til første skanning. - Heldigvis bliver det omkring uge 8, da jeg i juni havde en GUL

Uh, hvor spændende! Pas nu på med at teste med eftermiddagsurin - man bliver SÅ nemt skuffet, da det er sjældent er ligeså koncentreret som morgenurin, og derfor er der en større risiko for en negativ test, når du nu "kun" fik en svagt positiv test! 

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Uh, hvor spændende! Pas nu på med at teste med eftermiddagsurin - man bliver SÅ nemt skuffet, da det er sjældent er ligeså koncentreret som morgenurin, og derfor er der en større risiko for en negativ test, når du nu "kun" fik en svagt positiv test! 

Ja, men det var heller ikke morgenurin jeg testede med nu

Der var kun gået en time siden jeg sidst havde tisset Men ved godt det måske ikke er helt til at regne med, hvis den er negativ senere, men kan bare ikke lade være tror jeg!

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja, men det var heller ikke morgenurin jeg testede med nu

Der var kun gået en time siden jeg sidst havde tisset Men ved godt det måske ikke er helt til at regne med, hvis den er negativ senere, men kan bare ikke lade være tror jeg!

Det er også mega spændende, og man kan hurtigt udvikle sig til testoman

Jeg er stolt af mig mig selv - testede kun i alt 3 gange.. Én negativ 3+4 (som blev positiv over tid), én tydeligt positiv 4+2 og endnu én 4+6, som var mega positiv..

Så havde jeg ikke flere teste, og nægtede at købe flere selvom jeg virkelig har haft lyst til at teste igen! Det er SÅ fed en følelse, når de to streger titter tydeligt frem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.