Hvor meget ballade laver jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

NinaNymannMadsen

du er skam ikke den endeste.
her hjemme er både stuen, vores soveværelse og pigernes værelse blevet dekureret med forskellige farver dog mest sort og grå flere forskellige steder.
så sendt som i dag havde min den store pige fået fat i støvsugeren, og det er en posefri en så den der samler skidtet havde hun taget op og taget filteret af så der lå duftkugler over det hele.
den bette gør ikk så meget endnu hun er kun lige om lidt 1 år.

den store hopper i sofaen, skubber til sin søster, leger med vand. hun vil ikke gå når vi skal hjem fra børnehaven.

så bare rolig du er ikke den eneste, tror også nogen gange jeg har aber her hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Tip!

M (: skriver:

Totalt godt trick! Det må jeg lige huske, når den kommende guldklump begynder at plage (selvom jeg vil gøre mit for, at det ikke kommer til at ske - hader børn, der plager.. )..

Velbekom

Han kan også komme med en større ting som han gerne vil have.. f.eks en bil eller hvad de nu har i føtex... Den skal vi da skrive på ønskesedlen til hans fødselsdag..

Self får han da en større ting i ny og næ, meeen ikke hver uge eller hveranden..

Anmeld

25. september 2012

M (:

BMF skriver:

Velbekom

Han kan også komme med en større ting som han gerne vil have.. f.eks en bil eller hvad de nu har i føtex... Den skal vi da skrive på ønskesedlen til hans fødselsdag..

Self får han da en større ting i ny og næ, meeen ikke hver uge eller hveranden..

Det er altså bare en super god ide!

Anmeld

25. september 2012

Tip!

M (: skriver:

Det er altså bare en super god ide!

Anmeld

25. september 2012

DitteFisk

Men en snart 5-årig vil-døv drenge-banan, så jo! Han laver ballade x) jamen altså... Nogle gange kan jeg tage mig selv i at lyde præcis som min mor go tænke - GUD hvor kan jeg pludselig godt forstå når hun sagde ting som "hvordan kan det være jeg skal sige tingene 117 gange, og du så alligevel ikke høre efter?" - og jeg VED jo godt hvorfor, men det ER da røv-irriterende ind imellem, og så kommer sætningen "kunne du da ikke bare høre efter FØRSTE gang jeg bad dig om at tage sko på?"

Oh... my... god..

Anmeld

25. september 2012

Alexander&Lærke

Jo med en 5 årig og en 14 mds er der også aber her i huset, den mindste lige pt den væreste, når vi kommer sent hjem om eftermiddagen står den på ballade i form af ryde alle køkkenskuffer, kravle op af alle stole op på bordne og smide ting ned på gulvet, også står hun bare og griner lille bandit.... Det er faktisk lidt anstrengende, for skal der lige sættes en vask over så er hun kravlet op påå bordet evt faldet ned af stolen.... Og når der skal laves mad så er alle skuffer tømt mens man røre i sovsen.... 

Den store er til tider også streng spicelt når han skal i seng for det gider man jo ikke også bliver der elelrs trukket i lang drag med det ene og det andet som man lige skal elelr også så forsvinder man ud fra badeværlset og vil ikke gå med derud igen..... Så ja også 2 aber her, og der kommer ikke flere pt...

Anmeld

25. september 2012

birthee

Mette&Alexander skriver:

Jo med en 5 årig og en 14 mds er der også aber her i huset, den mindste lige pt den væreste, når vi kommer sent hjem om eftermiddagen står den på ballade i form af ryde alle køkkenskuffer, kravle op af alle stole op på bordne og smide ting ned på gulvet, også står hun bare og griner lille bandit.... Det er faktisk lidt anstrengende, for skal der lige sættes en vask over så er hun kravlet op påå bordet evt faldet ned af stolen.... Og når der skal laves mad så er alle skuffer tømt mens man røre i sovsen.... 

Den store er til tider også streng spicelt når han skal i seng for det gider man jo ikke også bliver der elelrs trukket i lang drag med det ene og det andet som man lige skal elelr også så forsvinder man ud fra badeværlset og vil ikke gå med derud igen..... Så ja også 2 aber her, og der kommer ikke flere pt...

Du har lige beskrevet hvordan det er herhjemme vores datter er lige 4 mdr. ældre, men ellers fuldstændig som hjemme hos os... de kære børn

Anmeld

25. september 2012

Faith

Mine børn laver ALDRIG ballade!

De hopper ALDRIG i sofaen.

De sidder ALTID pænt når vi spiser.

De slår ALDRIG katten i hovedet med en legetøjsbil.

De spreder ALDRIG alle karklude og viskestykker rundt i hele huset.

De leger ALTID pænt med hinanden.

De tegner ALDRIG på sofabordet.

De stjæler ALDRIG mors og fars telefon og smadrer coveret.

Kort sagt: Jeg har jordens mest velopdragne unger!

Ps: En smule ironi kan forekomme.

Anmeld

25. september 2012

Ciss

Her er det særlig Lillebror, som virkelig sidder på ørerne. Vil selv, skal selv, kan selv til den store guldmedalje.

Der er blevet tegnet på væggene, gulvet og dørene (men det virker som om han har accepteret nu, at det ikke er noget, han skal gøre). Han har listet sig ind på badet og lukket døren efter sig, så vi ikke skal opdage, at han leger med vand ud over det hele (smarte lille trold!). Han vil helst køre med biler på de lave stuevinduer (laver vist en bedre lyd, end når de kører på gulvet...). Han "spiller" på klaveret og er ikke til at få til at slutte. Han klatrer op i og på alle møbler - selvom han ved, han ikke skal. Han spiller gerne bold med storesøster i stuen. Han tømmer de lave køkkenskabe for ting og leger med dem ud over hele gulvet. Og generelt hører han bare slet ikke efter, hvis man beder ham stoppe med noget, han synes er morsomt. En lille ballademager nogen gange. Men han er den eksperimenterende slags, og så er han rasende nysgerrig og har krudt i kroppen - og så er det vel sådan det bliver, når man er snart 3 år.

Anmeld

25. september 2012

Ciss

Faith skriver:

Mine børn laver ALDRIG ballade!

De hopper ALDRIG i sofaen.

De sidder ALTID pænt når vi spiser.

De slår ALDRIG katten i hovedet med en legetøjsbil.

De spreder ALDRIG alle karklude og viskestykker rundt i hele huset.

De leger ALTID pænt med hinanden.

De tegner ALDRIG på sofabordet.

De stjæler ALDRIG mors og fars telefon og smadrer coveret.

Kort sagt: Jeg har jordens mest velopdragne unger!

Ps: En smule ironi kan forekomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.