Hvor meget ballade laver jeres børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2012

TeamRocket

Noglegange er jeg i tvivl om jeg har aber eller børn her i huset. De har lige hoppet sofaen i stykker selv om jeg har sagt (og RÅBT) adskillige gange at det er forbudt at hoppe i sofaen! Så irriterende de ikke bare hører efter. Og forleden dag- sloges de om en fjerdyne, jeg var inde og stoppe dem tre gange, men tilsidst gav dynen op PUFF snelandskab på børneværelset Og apopo børneværelse, min datter plejer at have fine vægge- nu er de så pyntet med sort og grøn farve hvilket virkelig matcher det lilla og lyserøde, NOT! Ih det var sandelig godt vi brugte en mindre formue på at sætte det i stand da vi flyttede ind.
Nå men jeg kan vel ikke være den eneste med børn der ikke rigtig hører efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

TeamRocket

Lol, jeg ER den eneste med børn der laver ballade ? Hvor er jeg misundelig på jer

Anmeld

25. september 2012

Lone Jakobsen

bare rolig... du er ikke den eneste.

tror ikke malingen var tør på min ene søns væg, før han havde skrevet hans navn flere steder med kuglepen

legetøj holder sjældent ret længe, fordi det bliver smadret når han er vred.

så ja, jeg kender det, men dog mest med den ene af mine sønner.

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

haha, nej ville sq lyve hvis jeg sagde vores altid hører efter..

Her bliver der også hoppet i sofaen selvom vi udtrykkeligt har fortalt de ikke må..
Der bliver smidt rundt med puder i stuen omkring tv'et osv selvom de er klar over det er forbudt..

ja og så gør de jo ellers som alle andre børn i trodsalderen, nemlig slår, skubber osv.. Det får de dog time out for hvilket har reduceret det en del..

Anmeld

25. september 2012

cnmigo

Nej mine unger er også ballademagere dog ikke som sådan ødelæggere, men se her:

Datteren og en brun tusch

Datteren og gips/alginat på værelset (gulvtæppet blev aldrig det samme!)

Vi har heldigvis "glatte" vægge så de tuschstreger Emma i tidens løb har lavet hér, har vi nemt kunne vaske af igen...!

Støvsugeren var ikke så meget for vægten

Anmeld

25. september 2012

TeamRocket

cnmigo skriver:

Nej mine unger er også ballademagere dog ikke som sådan ødelæggere, men se her:

Datteren og en brun tusch

Datteren og gips/alginat på værelset (gulvtæppet blev aldrig det samme!)

Vi har heldigvis "glatte" vægge så de tuschstreger Emma i tidens løb har lavet hér, har vi nemt kunne vaske af igen...!

Støvsugeren var ikke så meget for vægten

Åh gud, haha, det jo kært det med støvsugeren
Nå men jeg er da lidt glad for jeg ikke er ene om at have bøllebørn ind i mellem. Jeg troede sgu lige..

Anmeld

25. september 2012

SaNiNa

Nej det er du bedstem ikke.

Nicklas har også en masse krudt når han kommer hjem selvom han er rigtig træt efter en dag i børnehaven. der skal hoppes, danse i sofen kravles rund, klattre og jeg ved ikke op af alt.

Dog er der ikke sket noget, men lillesøster på næsten et år (2dag) er begynd at gør efter, så nu kan hun kravle på trappestiger op i vinduskammen, op i sofaen og op i vindet eller fra stol op på bordet.

ja hun er alle vejne nu og hun bliver gearet godt op af storbror med lyde.

Heldigvis har vi også dag hvor vi bare sidder og tegner, ser en film spiller eller bare sidder og hygge snakker

Vil sige vi også er ude de fleste dag når vi kommer hjem endnu

Anmeld

25. september 2012

2721

Både og vil jeg sige
På mange punkter er jeg ret large og derfor ikke se det som ballade og på andre punkter er jeg MEGET skrap.
Herhjemme tager jeg det ikke så tungt om man hopper i sofaen eller kaster lidt med puderne, alt med måde selvfølgelig og man kaster ikke efter andre osv(han må selvfølgelig ikke hos andre og ved også dette).
Det væreste er at han kan finde på at kaste med mad eller legetøj. Det HADER jeg tilgengæld også
Jeg får ofte at vide at jeg bare kan vente;P
Men nu må vi se hvor grelt det bliver
Han er trods alt kun 27 mdr

Anmeld

25. september 2012

Tip!

Jeg har bestemt også en ballademager herhjemme..

Han hopper i sofaen osv...

Jeg læser til pædagog  ... såhhh mine fif er bare at anerkende at han gerne vil hoppe.. men så er det på trampolinen det foregår og ikke i vores nye sofa.. Siger ikke nej, men henleder til noget andet..

Tidligere idag var vi ovre og handle.. Han finder en snolder pose som han gerne vil have.. Jeg siger.. Jaaaaaahhhh den skal vi købe på fredag når der er fredags hygge... Husker du så lige hvor vi finder den? Min søn... Det ska jeg nok mor, siger han pave stolt, og han ligger den pænt tilbage..

I den dur...

Anmeld

25. september 2012

M (:

BMF skriver:

Jeg har bestemt også en ballademager herhjemme..

Han hopper i sofaen osv...

Jeg læser til pædagog  ... såhhh mine fif er bare at anerkende at han gerne vil hoppe.. men så er det på trampolinen det foregår og ikke i vores nye sofa.. Siger ikke nej, men henleder til noget andet..

Tidligere idag var vi ovre og handle.. Han finder en snolder pose som han gerne vil have.. Jeg siger.. Jaaaaaahhhh den skal vi købe på fredag når der er fredags hygge... Husker du så lige hvor vi finder den? Min søn... Det ska jeg nok mor, siger han pave stolt, og han ligger den pænt tilbage..

I den dur...

Totalt godt trick! Det må jeg lige huske, når den kommende guldklump begynder at plage (selvom jeg vil gøre mit for, at det ikke kommer til at ske - hader børn, der plager.. )..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.