Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hey hva skal jeg gøre nu ??jeg er nu blevet alene mor med en skøn pige på 14 md.men står lidt med det hele og nu aner jeg ikke hvor jeg skal begynde for har ikke råd til a bo her alene heller ved godt man kan få bolig støtte og det vil jeg også søge men hvad mere kan/skal man?? håber der er nogle som vil give mig råd for er lidt på bar bund
hey hva skal jeg gøre nu ??jeg er nu blevet alene mor med en skøn pige på 14 md.men står lidt med det hele og nu aner jeg ikke hvor jeg skal begynde for har ikke råd til a bo her alene heller ved godt man kan få bolig støtte og det vil jeg også søge men hvad mere kan/skal man?? håber der er nogle som vil give mig råd for er lidt på bar bund
Her er link til en anden tråd, hvor alt hvad du kan søge er at finde
Kh. Linda
Baagøe skriver: Her er link til en anden tråd, hvor alt hvad du kan søge er at finde Kh. Linda
Anonym skriver: kan ikke se det?
kan ikke se det?
Hvis du i det lille søgefelt øverst højre hjørne søger efter "hvad kan jeg søge som enlig", kommer der en tråd op fra 2008, som giver svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128