HJÆLP, hvordan bekæmper jeg min jalouxi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det gav rigtig meget mening, mange tak... når jeg f.eks. læser det du har skrevet , får jeg på en måde mere øjnene op for dette forhold. mange tak

håber min historie kan hjælpe dig på den ene eller anden måde    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

håber min historie kan hjælpe dig på den ene eller anden måde    

det tror jeg helt sikkert at den kan... mange tak 

Anmeld

25. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Hvordan bekæmper jeg min jalouxi... jeg er mega jaloux  

er bare jaloux om alt med min kærestes eks! ser så billeder på facebook, af dem da de var sammen og jeg kan ikke klare at kigge på det, jeg bliver så sur og pisse ked af det ?

kan du hjælpe

Nu ved jeg jo ikke hvor jaloux du er, men jeg tænker i første omgang at din kæreste burde fokusere på det forhold han har med dig og så fjerne de der billeder fra sin profil af ham sammen med sin ex. Jeg ville godt nok også være så meget træt af hvis min kæreste havde kæreste-billeder af en ex liggende. Det er respektløst i min verden.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor jaloux du er, men jeg tænker i første omgang at din kæreste burde fokusere på det forhold han har med dig og så fjerne de der billeder fra sin profil af ham sammen med sin ex. Jeg ville godt nok også være så meget træt af hvis min kæreste havde kæreste-billeder af en ex liggende. Det er respektløst i min verden.

ja men det er på hans søsters profil

Anmeld

25. september 2012

Tona

Anonym skriver:

okay...

jamen han kan ikke ligge sin tlf fra sig, han lyver og sådan noget tit  og jeg er bare jaloux hver gang jeg ser et billede af ham og hans eks kæreste 

hader jalouxi 

Når jeg nu læser det her, så tænker jeg faktisk at det er enormt svært at vurdere om du er jaloux eller om du er begrundet mistænksom. Pas på med at slå dig selv for hårdt oven i hovedet når manden også opfører sig som en spade.

Anmeld

25. september 2012

Tona

Anonym skriver:

Nå okay, det er jo så svært at gøre noget ved det kan jeg godt se. Jeg har lige skrevet et svar mere til dig længere nede i tråden lige før.

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det tror jeg helt sikkert at den kan... mange tak 

selv tak

Anmeld

25. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Kan du ikke få hende til at slette billedet??:/

fatter simpelthen ikke at folk gemmer billeder af eks'en

Anmeld

25. september 2012

Snehund

Jalouxi er en dræber!

Jeg synes du skal gøre op med dig selv, om du kan leve med at han har brudt din tillid.

Hvis du virkelig var afklaret og rolig omkring jeres gensidige tror jeg ikke at du ville blive SÅ påvirket af billedet. Selvfølgelig er det ikke rart at se på, men det burde ikke optage din tid og energi i en sådangrad, som jeg fornemmer at det gør. Det er dit værdifulde liv, som du spilder på negative følelser og afsavn.

Du må gøre op med dig selv om han er "det værd" og om I kan genoprette jeres følelser for hinanden, så du ikke skal leve i angst og negative tankebaner.

Har du talt med ham om at du synes det er svært? Hvordan er din relation til hans søster? Hvorfor har hun de gamle billeder liggende?

Hvis I har det godt sammen, dig og søsteren kan du jo spørge hende i ro og mag, om hun ikke vil fjerne dem.

Håber du får det bedre

Anmeld

25. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Hvordan bekæmper jeg min jalouxi... jeg er mega jaloux  

er bare jaloux om alt med min kærestes eks! ser så billeder på facebook, af dem da de var sammen og jeg kan ikke klare at kigge på det, jeg bliver så sur og pisse ked af det ?

kan du hjælpe

Lær at stole på dig selv og tro på DU er god nok. 

Så lær derefter a stole på andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.