Anonym skriver:
han har aldrig været utro, men han har brudt min tillid

jeg havde en kæreste igennem 7 måneder der kaldt sin x´s forældre for sviger forældre, der løj for mig når han så hende, der tit besøgte hende osv.. den jealuxi kom jeg aldrig over netop fordi jeg gang på gang opdagede at han så hende bag min ryg.. hvis han så bare havde været ærlig havde det måske været nemmere.. 
men det jeg vil frem til er, at har han brudt din tillid kan det være svært at bygge tilliden op igen, det vil tage tid, og meget energi og kræfter fra ham af.. er han ikke interesseret i det så slipper du nok aldrig af med din jealuxi over for ham..
(ihværtifal min erfaring)
selv har jeg en kæreste nu med mega meget charme og selvtillid og som nærmest kan score de fleste piger
han har rigtig rigtig mange veninder og ser en del til dem.. men jeg har lært hen ad vejen at han faktis er ærlig, spørger jeg ham om noget så får jeg et svar uden han skal tænke, han vil rigtig gerne vise mig frem for veninderne, og det er mig han kommer frivilligt hjem til om aftenen..
nu venter jeg enda hans barn og han vælger stadig mig frem for dem selv om veninderne selvfølgelig os skal være der og have hans tid
vi var i sommers på langelands festival (hvor vi mødte hinanden året før
), da jeg jo er gravid bliver jeg hurtig træt og gik tit i seng før ham, den ene morgen kom han hjem med ordentligt jern på, han havde drukket sammen med nogle piger og var endt mig i sin brandert at blive ret så lidrlig, så valgt han trods han var fuld at komme hjem i campingvognen til mig for at så springe på mig..
det bekræftede mig SÅ meget! for han ku jo faktis knalde dem uden jeg ville opdage det, men valgte at komme hjem og hygge med mig!
så jeg har lært at takle min jealuxi over for ham og hans veninder idet han viser mig han vil mig, at han kommer hjem til mig om aftenen, at han fortælle mig hvor han er hvis jeg spørger
ved det blev en lang smøre men håber det gav mening