Hvad skal jeg lave ud af en rest ris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Caroline86

tarkoflen skriver:

Det er jeg sikker på det bliver! Jeg havde noget mørksej i fryseren, så det blev lynhurtigt taget op og lagt i køleren

Hvad tid skal vi spise?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Det lyder også lækkert. Meld da gerne tilbage om det skal prøves

Det skal jeg gøre havde mørksej i fryseren, så det bliver fisken og så kigger vi på resten

Anmeld

25. september 2012

tarkoflen

Caroline86 skriver:

Hvad tid skal vi spise?

Hi hi kæresten skal til bordtennis, så det bliver tidligt

Anmeld

25. september 2012

Deaktiveret profil

tarkoflen skriver:

Hej piger

Vi har en rest ris, som jeg skal finde på at bruge til aftensmad, men er helt blank for ideer

Det skal ikke være stegte ris og det skal ikke være suppe, for jeg sætter gang i en ordentlig gryde hønsekødssuppe i morgen, så vi får vist suppe nok i denne uge

Så piger sæt i gang med de gode forslag

Læste din overskrift - tænkte med det samme på stegte ris med grøntsager, hvor jeg så opdager du skriver du ikke vil have stegte ris.. Så ingen gode råd herfra! 

Anmeld

25. september 2012

tarkoflen

Camillamuz skriver:

Læste din overskrift - tænkte med det samme på stegte ris med grøntsager, hvor jeg så opdager du skriver du ikke vil have stegte ris.. Så ingen gode råd herfra! 

Af en eller anden grund magter min gravide mave ikke lige stegte ris nogle ting kan jeg bare ikke rigtig klare i tiden og det er en af dem, desværre for det smager jo godt

Men jeg har fået et godt tip fra caroline86, så det skal prøves

Anmeld

25. september 2012

Deaktiveret profil

tarkoflen skriver:

Af en eller anden grund magter min gravide mave ikke lige stegte ris nogle ting kan jeg bare ikke rigtig klare i tiden og det er en af dem, desværre for det smager jo godt

Men jeg har fået et godt tip fra caroline86, så det skal prøves

Nåårh, på den måde.. 

Ja stegte ris plejer nu også at være en succes... Men godt der var en der sad inde med et godt råd. 

Velbekomme senere idag så.

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Caroline86 skriver:

hvad med at lægge risene som bund i et stort fad med grøntsager og en gang laks som så lige ryger en tur i ovnen?

Du skal bare huske at putte noget væske ved så de ikke brænder fast og så evt. en tyk fiske/skaldyrssauce over fisken

opskrift på fiske/skaldyrssovs ?

Anmeld

25. september 2012

Caroline86

serinasmor skriver:

opskrift på fiske/skaldyrssovs ?

det kan være en hvilken som helst tyk sauce

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Caroline86 skriver:

Hvad tid skal vi spise?

Ris og grøntsager smagte fantastisk! Jeg havde smørdampet grøntsagerne først, så risene ikke blev hårde fisken var ikke et kæmpe hit, ved ikke om det var fordi den havde været frosset, eller vi bare er bedre til stegt fisk i forhold til dampet, men ris og grøntsager bliver helt sikkert lavet igen en anden gang!

Så tusind tak for tippet

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Mussen2 skriver:

Det lyder også lækkert. Meld da gerne tilbage om det skal prøves

Ris og grøntsager smagte fantastisk! Jeg havde smørdampet grøntsagerne først, så risene ikke blev hårde fisken var ikke et kæmpe hit, ved ikke om det var fordi den havde været frosset, eller vi bare er bedre til stegt fisk i forhold til dampet, men ris og grøntsager bliver helt sikkert lavet igen en anden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.