Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FamilenStorm skriver: Vi bruger også mrjet.dk og flybilletter.dk Og som en anden skriver, hvis du ikke bor på Sjælland, så er der altså penge og spare hvis i flyver fra Hamborg..
Vi bruger også mrjet.dk og flybilletter.dk Og som en anden skriver, hvis du ikke bor på Sjælland, så er der altså penge og spare hvis i flyver fra Hamborg..
mener at mrjet og flybilletter.dk ogsaa hoere ind under momondo.. Men vi flyver fra LA til DK,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skrivemaskine skriver: Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted, men Norwegian starter med flyvninger til og fra USA i starten af 2013, med ekeltvejspriser fra 1000,- og tur/retur til (feks) New York fra 2000,- Det var måske værd at tjekke ud? Ellers bruger jeg også Momondo....
Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted, men Norwegian starter med flyvninger til og fra USA i starten af 2013, med ekeltvejspriser fra 1000,- og tur/retur til (feks) New York fra 2000,-
Det var måske værd at tjekke ud?
Ellers bruger jeg også Momondo....
wow det var godt nok billigt, men vi rejser 15 dec til 4 januar, saa det tilbud naar vi nok desvaerre ikke
modesty skriver: Hvis du kan tillade dig at vente, ville jeg også anbefale at vente til Norwegian kommer med deres nye rute. De har sagt efteråret 2012 for bestilling af billetter med rejse opstart forår 2013. Men man kan jo evt. ringe til dem og høre om de har en mere konkret dato for bestillingsstart. Så vidt jeg ved er det dog kun NY de flyver til...
Hvis du kan tillade dig at vente, ville jeg også anbefale at vente til Norwegian kommer med deres nye rute. De har sagt efteråret 2012 for bestilling af billetter med rejse opstart forår 2013. Men man kan jo evt. ringe til dem og høre om de har en mere konkret dato for bestillingsstart.
Så vidt jeg ved er det dog kun NY de flyver til...
Vi skal hjem til jul og nytaar, saa kan desvaerre ikke vente helt til foraaret 2013 =/
Har fundet billetter til 11.400 for 2 voksne og 1 baby, tror ikk de kan findes billigere desvaerre i jule hoejtiden, saa det maa vel bare blive det.. Men tusinde tak for jeres hjaelp
Nemesis skriver: har et par gange haft held med lastminute.com http://www.lastminute.com/trips/flightlist/listInt ernal?srchSnr=0&retDy=4&retMo=2013-1&d epAp=LAX&depDy=15&flexDate=False&srchA dt=2&acArrValues=CPH%7CCopenhagen+Airport%7CCo penhagen%7C%7CDenmark&event=&path=flights& amp;airline=NONE&pTxId=1554238&drctTrip=fa lse&ad_dest=&depMo=2012-12&acDepValues =LAX%7CLos+Angeles+International+Airport%7CLos+Ang eles%7C%7CUnited+States&numLegs=2&srchChld =0&arrAp=CPH&configId=S72722479&redire ctOnly=false&cabins=Y&ad_country=&srch Inf=1:-) Sisse
har et par gange haft held med lastminute.com http://www.lastminute.com/trips/flightlist/listInt ernal?srchSnr=0&retDy=4&retMo=2013-1&d epAp=LAX&depDy=15&flexDate=False&srchA dt=2&acArrValues=CPH%7CCopenhagen+Airport%7CCo penhagen%7C%7CDenmark&event=&path=flights& amp;airline=NONE&pTxId=1554238&drctTrip=fa lse&ad_dest=&depMo=2012-12&acDepValues =LAX%7CLos+Angeles+International+Airport%7CLos+Ang eles%7C%7CUnited+States&numLegs=2&srchChld =0&arrAp=CPH&configId=S72722479&redire ctOnly=false&cabins=Y&ad_country=&srch Inf=1:-) Sisse
Tusind tak for hjælpen.. Det er samme pris jeg også har fundet, og har allerede bestilt og betalt
evt også flyprice.dk (mener de søger airfrance mv) mens Momondo er delta, KLM mv... (og når man har fundet prisen er det ofte en fordel bare at bestille direkte ved flyselskabet, der har vi sparet en smule)
Klematis skriver: Vi plejer også at kigge på travel link. Åh, hvem der boede o Los Angelses...
Vi plejer også at kigge på travel link. Åh, hvem der boede o Los Angelses...
Taak, har fået købt dem, så tør ikk engang kigge.. Sæt nu de var billigere men jaaa det er dejligt herovre, men har godt nok også meget hjemve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128