Billige flybilletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Goldberg86

FamilenStorm skriver:

Vi bruger også mrjet.dk og flybilletter.dk

Og som en anden skriver, hvis du ikke bor på Sjælland, så er der altså penge og spare hvis i flyver fra Hamborg..

mener at mrjet og flybilletter.dk ogsaa hoere ind under momondo.. Men vi flyver fra LA til DK, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Goldberg86

skrivemaskine skriver:

Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted, men Norwegian starter med flyvninger til og fra USA i starten af 2013, med ekeltvejspriser fra 1000,- og tur/retur til (feks) New York fra 2000,- 

Det var måske værd at tjekke ud?

Ellers bruger jeg også Momondo....

wow det var godt nok billigt, men vi rejser 15 dec til 4 januar, saa det tilbud naar vi nok desvaerre ikke

Anmeld

25. september 2012

Goldberg86

modesty skriver:

Hvis du kan tillade dig at vente, ville jeg også anbefale at vente til Norwegian kommer med deres nye rute. De har sagt efteråret 2012 for bestilling af billetter med rejse opstart forår 2013. Men man kan jo evt. ringe til dem og høre om de har en mere konkret dato for bestillingsstart.

Så vidt jeg ved er det dog kun NY de flyver til...

Vi skal hjem til jul og nytaar, saa kan desvaerre ikke vente helt til foraaret 2013 =/ 

Anmeld

25. september 2012

Goldberg86

Har fundet billetter til 11.400 for 2 voksne og 1 baby, tror ikk de kan findes billigere desvaerre i jule hoejtiden, saa det maa vel bare blive det.. Men tusinde tak for jeres hjaelp

Anmeld

25. september 2012

Klematis

Vi plejer også at kigge på travel link.
Åh, hvem der boede o Los Angelses...

Anmeld

25. september 2012

bvk

evt også flyprice.dk (mener de søger airfrance mv) mens Momondo er delta, KLM mv... (og når man har fundet prisen er det ofte en fordel bare at bestille direkte ved flyselskabet, der har vi sparet en smule)

Anmeld

25. september 2012

Goldberg86

Klematis skriver:

Vi plejer også at kigge på travel link.
Åh, hvem der boede o Los Angelses...

Taak, har fået købt dem, så tør ikk engang kigge.. Sæt nu de var billigere men jaaa det er dejligt herovre, men har godt nok også meget hjemve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.