Billige flybilletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Goldberg86

Hej de damer.. Sidder og kigger på flybilletter til dk fra usa, og kan kun komme på momondo som indtil videre har de billigste billetter.. Er der nogle andre billige sider som i sidder inde med, jeg kan tjekke ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Ina33

Goldberg86 skriver:

Hej de damer.. Sidder og kigger på flybilletter til dk fra usa, og kan kun komme på momondo som indtil videre har de billigste billetter.. Er der nogle andre billige sider som i sidder inde med, jeg kan tjekke ud

Så vidt jeg ved, så er momondo en søgemaskine, som samler alle flyselskabers priser og flyrejser. Jeg har ind imellem været heldig at finde dem billigere ved at klikke direkte ind på specifikke flyselskaber.  

Hvornår skal du afsted?

Anmeld

25. september 2012

tarkoflen

Goldberg86 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men det kan være ret billigt fra Hamburg lufthavn

Anmeld

25. september 2012

FamilenStorm

Goldberg86 skriver:

Vi bruger også mrjet.dk og flybilletter.dk

Og som en anden skriver, hvis du ikke bor på Sjælland, så er der altså penge og spare hvis i flyver fra Hamborg..

Anmeld

25. september 2012

FamilenStorm

Goldberg86 skriver:

Vi bruger også mrjet.dk og flybilletter.dk

Og som en anden skriver, hvis du ikke bor på Sjælland, så er der altså penge og spare hvis i flyver fra Hamborg..

Anmeld

25. september 2012

Studerendemor

Goldberg86 skriver:

Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted, men Norwegian starter med flyvninger til og fra USA i starten af 2013, med ekeltvejspriser fra 1000,- og tur/retur til (feks) New York fra 2000,- 

Det var måske værd at tjekke ud?

Ellers bruger jeg også Momondo....

Anmeld

25. september 2012

Studerendemor

skrivemaskine skriver:

Nu ved jeg ikke hvornår du skal afsted, men Norwegian starter med flyvninger til og fra USA i starten af 2013, med ekeltvejspriser fra 1000,- og tur/retur til (feks) New York fra 2000,- 

Det var måske værd at tjekke ud?

Ellers bruger jeg også Momondo....

Men det skal også lige siges, at opstart af de nye ruter hos Norwegian er usikker.... Men du kan jo holde øje

Anmeld

25. september 2012

modesty

Hvis du kan tillade dig at vente, ville jeg også anbefale at vente til Norwegian kommer med deres nye rute. De har sagt efteråret 2012 for bestilling af billetter med rejse opstart forår 2013. Men man kan jo evt. ringe til dem og høre om de har en mere konkret dato for bestillingsstart.

Så vidt jeg ved er det dog kun NY de flyver til...

Anmeld

25. september 2012

Goldberg86

Ina33 skriver:

Så vidt jeg ved, så er momondo en søgemaskine, som samler alle flyselskabers priser og flyrejser. Jeg har ind imellem været heldig at finde dem billigere ved at klikke direkte ind på specifikke flyselskaber.  

Hvornår skal du afsted?

jamen er det ikke kun nogle flyselskaber der hoere under momondo?? jeg skal afsted d.15 december til 4 januar..

Anmeld

25. september 2012

Goldberg86

tarkoflen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men det kan være ret billigt fra Hamburg lufthavn

jeg bor helt i Los Angeles, og syns godt nok at billetterne er steget MEGET siden sidst jeg var ude og flyve, men det er selvfoelgelig ogsaa lige i juletiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.