I syv sind.. (vinterstøvler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Nea85

Pylle3 skriver:

jeg ville beholde str 22.

Jeg ville aldrig købe for store sko "bare" fordi jeg ikke ville ofre igen..

Så ville jeg hellere vente til hun skulle bruge dem og så få den helt rigtige str på det tidspunkt.

Heldigvis er der en slags garanti forstået på den måde, at hvis støvlerne ikke passer til sæsonens start, kan man få dem ombyttet.. Jeg tror, jeg tager forbi forretningen igen for at høre om det evt. kunne være en løsning med en sål, som andre også har skrevet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Hvem?

Nea85 skriver:

Nej, det ved jeg, og det er også derfor jeg er sådan i tvivl, men det ville ærgre mig rigtig, rigtig meget, hvis jeg var nødt til at købe endnu et par..

Og du kan altså nemt finde ecco støvler på tilbud til en 400 kr - så syntes jeg ik det er galt at skal bruge 2 par på én vinter - hellere af støvlerne passer, end det er for store.

Anmeld

24. september 2012

Nea85

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville bytte til 23. Min dreng bruger 23 nu Og jeg blev rådet i forretningen til at købe 25 og ligge en sål i i starten , det er det jeg har gjort .. vi har selv købt ecco støvler .. han har prøvede sine og han kan sagtens åben løbe gå hoppe osv .. så jeg ser det som fint for os i hvert fald ..

Jeg ønsker heller ikke købe 2 par da jeg synes 750 kr er mange penge for støvler ..

Man bliver åbenbart rådet til noget forskelligt, afhængigt af hvor man køber. Jeg var i samme kæde, men anden forretning, med min vende i dag, og hendes søns støvler er også 2 nr. større end hans nuværende.. Han er 3½, ved ikke om det gør en forskel--

Som jeg har skrevet til de andre, tror jeg, at jeg tager derned igen for at høre, om en sål evt. kunne være en løsning, eller hvad de har at sige

Anmeld

24. september 2012

mortilnoahogmelina

Nea85 skriver:

Man bliver åbenbart rådet til noget forskelligt, afhængigt af hvor man køber. Jeg var i samme kæde, men anden forretning, med min vende i dag, og hendes søns støvler er også 2 nr. større end hans nuværende.. Han er 3½, ved ikke om det gør en forskel--

Som jeg har skrevet til de andre, tror jeg, at jeg tager derned igen for at høre, om en sål evt. kunne være en løsning, eller hvad de har at sige

Ja det lyder i hvertfald sådan . Min søn er kun 21 måneder .

Men jeg synes du uden tvivl skal gøre hvad du føler for .

Anmeld

24. september 2012

Nea85

Mortil2tiloktober skriver:

Ja det lyder i hvertfald sådan . Min søn er kun 21 måneder .

Men jeg synes du uden tvivl skal gøre hvad du føler for .

Hehe, jeg finder vist ikke ro, før jeg har talt med dem igen. Og der er jo forhåbentlig lidt tid endnu til de skal i brug

Anmeld

24. september 2012

Isabella_mor

det er ellers tit noget som opleves når ens børn er så små, at de vokser en skostørrelse henover vinteren...

jeg vælger at købe dem en størrelse større.. når tiden er... altså om en lille måneds tid eller sådan noget... og så håber jeg han kan passe dem hele vinteren, og ellers så må jeg bare købe et nyt par til den tid..

han skal ikke have for små eller for store sko...

Anmeld

25. september 2012

JustMe

Selvom du lægger en sål i skoen, formindsker det jo ikke skoens længde, som stadig vil være for lang. Jeg må indrømme, at jeg er sippet med min datters sko. Hun får altid nye sko og altid sko, der passer til hendes fod. Vokser hun ud af den halvvejs i løbet af vinteren, må v "bare" købe et nyt par så. Vinterstøvler og store og kluntede nok for så små børn (i mine øjne), så hvis skoen oveni er for stor, bliver det hurtigt besværligt for dem at gå optimalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.