Opdatere iphone iOS6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

LR85

ja, det er rigtig fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

babymus77

Find venner er ret morsomt:-D så kan man følge hinanden!!! 

Anmeld

24. september 2012

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
FamilenStorm skriver:

Har 4's så skulle jo have det.. Men var fordi der stod noget om sportsopdateringer osv ( er til kæresten, men det er mig der er mobilnørden herhjemme,) ved du noget om det?

Lige hvad jeg så på deres konference, så er det vist mest i forhold til NFL-resultater, og så selvfølgelig stadig på engelsk. Min mand prøvede lige at spørge hende, hvordan det var gået Green Bay, og så kom hun med et resultet.  Generelt kan man ikke bruge Siri til så meget herhjemme i DK desværre.

Anmeld

25. september 2012

FamilenStorm

SH-Baby skriver:

Lige hvad jeg så på deres konference, så er det vist mest i forhold til NFL-resultater, og så selvfølgelig stadig på engelsk. Min mand prøvede lige at spørge hende, hvordan det var gået Green Bay, og så kom hun med et resultet.  Generelt kan man ikke bruge Siri til så meget herhjemme i DK desværre.

Arh så forstår jeg.. Så man skal spørge Tlf 'en Hehe hvor smart.. Synes bare der også stod bla fodbold og hockey?

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

Sukkerblomst skriver:

Ved ikke hvad det er, men jeg har fået noget der hedder passbook.

det der passbook har min kæreste os fået..

Jeg ved ikke lige hvad det er, og har ikke selv fået opdateret endnu, så kan desværre ikke hjælpe, men vil da mene at du måske kan gemme nogle kvitteringer eller noget derigennem..

Anmeld

25. september 2012

FamilenStorm

Sukkerblomst skriver:

Ved ikke hvad det er, men jeg har fået noget der hedder passbook.

Sådan dom jeg har forstået det, kan man købe billetter til alt muligt, så har du dem på mobilen istedet for papirform,,

Anmeld

25. september 2012

Musen5

FamilenStorm skriver:

Sådan dom jeg har forstået det, kan man købe billetter til alt muligt, så har du dem på mobilen istedet for papirform,,

Problemet med PAssbook er at det er på norsk.

Har umiddelbart ikke kunne få det til at virke i dk (???) Ellers ville det jo være ganske smart.

/Mette

Anmeld

25. september 2012

Bellas Mor

SH-Baby skriver:

Jeg kan sagtens spørge Siri om ting i Danmark og min hjemby. Man skal bare slå "Lokation" til, så hun ved hvor man er.

Jeg har ikke haft problemer med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.