Opdatere iphone iOS6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. september 2012

CarinaSB

Er der nogle af jer der har gjort det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Mette.

CarinaSB skriver:

ja, jeg gjorde det tidligere i dag

Anmeld

24. september 2012

FamilenStorm

CarinaSB skriver:

Jeps.. det har jeg.. Synes der er kommet mange fine opdateringer.. Der skulle være en siri også, men kan ikke finde den

Anmeld

24. september 2012

CarinaSB

Mette. skriver:

ja, jeg gjorde det tidligere i dag

jeg har os lige fået gjort det .. men var sq bange for om det hele smuttede en tur .. 

Anmeld

24. september 2012

CarinaSB

FamilenStorm skriver:

Jeps.. det har jeg.. Synes der er kommet mange fine opdateringer.. Der skulle være en siri også, men kan ikke finde den

jeg har indtil videre ikk set noget forandret ved min tlf .. men kan ikk finde ud af den .. det er nok derfor 

Anmeld

24. september 2012

1977

Profilbillede for 1977
CarinaSB skriver:

jeg har indtil videre ikk set noget forandret ved min tlf .. men kan ikk finde ud af den .. det er nok derfor 

Prøv at gå ind i app-store. Der er fjernet nogle ting og lagt som selvstændige apps.

Og nogle af de "faste" apps har ændre sig. bl.a. musik 

Anmeld

24. september 2012

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
FamilenStorm skriver:

Siri er kun på 4s og så den nye 5'er. Hvis du har 4s skal du holde home-button ind, så laver den en biplyd og du kan snakke til den

Anmeld

24. september 2012

FamilenStorm

SH-Baby skriver:

Siri er kun på 4s og så den nye 5'er. Hvis du har 4s skal du holde home-button ind, så laver den en biplyd og du kan snakke til den

Har 4's så skulle jo have det.. Men var fordi der stod noget om sportsopdateringer osv ( er til kæresten, men det er mig der er mobilnørden herhjemme,) ved du noget om det?

Anmeld

24. september 2012

FamilenStorm

CarinaSB skriver:

Der er kommet flere smeylies, der er kommet en kr knap i SMS tastaturet, der er kommet en forstyr ikke funktion, kort app'en er opdateret, der hvor du tinger fra taster nummeret er opdateret..

Er det jeg lige kan komme på :-)

Anmeld

24. september 2012

Sukkerblomst

Ved ikke hvad det er, men jeg har fået noget der hedder passbook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.