Overtøj str 56 hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

modesty

Min dreng brugte 56 til han var cirka 2 mdr. Hvis ikke du har pillet prismærket af, ville jeg bytte den til en str. 62. En nyfødt kan sagtens bruge en dragt der er lidt for stor - de ligger jo bare ned. 

Men derudover vil jeg sige at H&Ms tøj generelt er en anelse til det store. Så det kommer jo også an på selve dragtens størrelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Merii

Tak for de gode svar allesammen

Anmeld

24. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha den en svær syntes jeg. Thea brugte fint str 56 til hun var 4 mdr. Alberte er nu 11 uger og er på vej op i str 74, så der er bare stor forskel på børn. Jeg ville nok gå efter en str 62, tror jeg! Vh stine

Anmeld

24. september 2012

julie10

Min pige er fra oktober, og  har altid været en lille trold. Hun nåede at bruge 56 og 62 i flyverdragt inden det blev forår. Så hvis du ikke gider at skulle købe 2 dragter over vinteren, skal du nok satse på en 62. Hogm er heller ikke ikke det største i størrelserne.

Anmeld

24. september 2012

Merii

StineW79 skriver:

Uha den en svær syntes jeg. Thea brugte fint str 56 til hun var 4 mdr. Alberte er nu 11 uger og er på vej op i str 74, så der er bare stor forskel på børn. Jeg ville nok gå efter en str 62, tror jeg! Vh stine

Ja det er meget svær tror jeg beholder str. 56 og køber en ny når han vokser fra den Taak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.