Overtøj str 56 hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Merii

Jeg har købt denne dragt http://www.hm.com/dk/product/99668?article=99668-B I str 56 og regner med at han godt kan have den på indtil han bliver ca. 4 måneder? Er jeg helt forkert på den eller har i givet jeres barn str 56 i 4 måneders alderen. Det er jo overtøj så den er lidt større synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

serinasmor

jeg tror ikke du skal regne med at kunne give str 56 på når baby er 4 mdr .. 

her fungerede str 56 til hun var 2 mdr .. serina var lille .. men der er jo også forskel på tøjstørrelser min erfaring siger mig at H&M ikke er kæmpe .. men meget normalt i størrelsen

Anmeld

24. september 2012

Merii

serinasmor skriver:

jeg tror ikke du skal regne med at kunne give str 56 på når baby er 4 mdr .. 

her fungerede str 56 til hun var 2 mdr .. serina var lille .. men der er jo også forskel på tøjstørrelser min erfaring siger mig at H&M ikke er kæmpe .. men meget normalt i størrelsen

Tak for svar blev da lidt klogere

Anmeld

24. september 2012

Carina:-)

Det kommer an på mærket.

Villads har bodyer i str 56 fra ej sikke lej og danefæ.

Og han er 6 mdr.

Anmeld

24. september 2012

Finemoar<3

Merii skriver:

Jeg har købt denne dragt http://www.hm.com/dk/product/99668?article=99668-B I str 56 og regner med at han godt kan have den på indtil han bliver ca. 4 måneder? Er jeg helt forkert på den eller har i givet jeres barn str 56 i 4 måneders alderen. Det er jo overtøj så den er lidt større synes jeg.

Vores mus er 2 en halv måned og bruger stadig str 50

Nogle få af body'erne er i str 56..

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

Jeg mener heller ikke at vi brugte str 56 laengere end 1-2mdr

Anmeld

24. september 2012

Merii

Carina:-) skriver:

Det kommer an på mærket.

Villads har bodyer i str 56 fra ej sikke lej og danefæ.

Og han er 6 mdr.

Ja der kan man se er lidt forvirret ville gerne købe en str 62 men tænker den er sikkert for stor til ham når han er født. Han skulle gerne have den på lige efter fødslen.

Anmeld

24. september 2012

Carina:-)

Merii skriver:

Ja der kan man se er lidt forvirret ville gerne købe en str 62 men tænker den er sikkert for stor til ham når han er født. Han skulle gerne have den på lige efter fødslen.

Jeg ville købe str 56 ,og så evt købe en et nr større når og hvis det bliver aktuelt senere

Er tøjet for stort,varmer det heller ikke ordentligt,så det skal man også lige huske på

Anmeld

24. september 2012

Maja_4000

Vi havde købt en "rigtig" flyverdragt i str. 56 .. Caroline er fra december og hun kunne passe den indtil det blev for varmt

Så jeg tror det kommer meget an på mærket .. Men jeg tror ikke at han kan passe den der dragt i 4 måneder

Anmeld

24. september 2012

Skouboe

Begge mine piger voksede ud af str. 56 da de var 2-3 uger gamle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.