Hvad skal nyt regntøj og gummistøvler koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Hulubulu86

FrkZier skriver:

i så fald kan de jo få lov at betale for taxaen - det vel det samme som hvis de skulle have betalt porto eller lign.

Ligemeget hvad bliver prisen hoejere, det er de ogsaa helt indforstaaede med (de ville gerne have betalt den normale butikspris men det skal de ikke), skal bare finde ud af hvad jeg synes er rimeligt.

Har tidligere koebt hjem til en hel masse bekendte og der er altid 1-4stk der pludselig har fortrudt naar jeg er kommet hjem, ogsaa haenger jeg jo paa for mig ubrugelige varer (som ikke kan returneres), saa det er ogsaa en maade at minimere tab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkZier

UmmA skriver:

Ligemeget hvad bliver prisen hoejere, det er de ogsaa helt indforstaaede med (de ville gerne have betalt den normale butikspris men det skal de ikke), skal bare finde ud af hvad jeg synes er rimeligt.

Har tidligere koebt hjem til en hel masse bekendte og der er altid 1-4stk der pludselig har fortrudt naar jeg er kommet hjem, ogsaa haenger jeg jo paa for mig ubrugelige varer (som ikke kan returneres), saa det er ogsaa en maade at minimere tab

synes så ikke de skal have muligheden for at fortryde det når du først har slæbt det hele vejen til dk!!

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

LouiseVous skriver:

go pris..
Det er da billigt, og så har man et hel regnsæt..

Mange tak for dit svar .Tror ogsaa det ender deromkring (formentlig 250kr)

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

FrkZier skriver:

synes så ikke de skal have muligheden for at fortryde det når du først har slæbt det hele vejen til dk!!

Ja det synes jeg jo heller ikke , men man kan desvaerre ikke tvinge folk til at overholde en aftale (kunne ellers vaere rart).

Har bare proevet det rigtig mange gange igennem aarene, jeg kunne jo ogsaa bare noejes med at tage hjem til gode veninder og familie, men har svaert ved at sige nej naar folk spoerger

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

Mussen2 skriver:

Lige min første indskydelse

Ogsaa tak for dit svar

Anmeld

24. september 2012

MissTas

LouiseVous skriver:

go pris..
Det er da billigt, og så har man et hel regnsæt..

ja, det er nemlig billigt du får jo næsten ikke et helt sæt med gummistøvler for under 500-600 i dag såå

Anmeld

24. september 2012

IngenKoPåIsen

Jeg ved ikke hvad jeg synes du skal tage for det- men vil bare sige, at jeg modsat andre, synes det er HELT okay at du tager ekstra for det, når du har så meget besvær med at gøre det! Og set fra den anden side, ville jeg også gerne betale mere for det, hvis jeg vidste hvor meget bøvl du havde haft med det, så jeg synes det er fair for begge parter! God rejse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.