Hvad skal nyt regntøj og gummistøvler koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Hulubulu86

Hej de damer.

Hvad kan jeg tillade mig at tage i pris for helt nye regnbukser, thermo-regnjakke og gummistøvler? Jeg synes det er meget svært at sætte en pris på det, det skal dog være billigt.

I kan se billederne her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

morethanperfect

UmmA skriver:

Hej de damer.

Hvad kan jeg tillade mig at tage i pris for helt nye regnbukser, thermo-regnjakke og gummistøvler? Jeg synes det er meget svært at sætte en pris på det, det skal dog være billigt.

I kan se billederne her

Jeg syns det afhænger af hvad det kostede som nyt

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

morethanperfect skriver:

Jeg syns det afhænger af hvad det kostede som nyt

Hej.

Det er fordi jeg bor i udlandet men skal hjem til Danmark i weekenden, havde saa vist nogle bekendte det regntoej vi lige havde koebt og de vil saa have at jeg koeber med hjem til dem, men da jeg rejser alene med min soen (1 aar gammel, 10timers flyvetur og 3 timer i tog i dk), og har begraenset kuffertplads (og armmuskler), vil jeg gerne have noget for ulejligheden (det er kun bekendte og ikke veninder)

Butiksprisen for regnbukserne er ca 115 kr (men jeg har faaet dem til 15kr), regnjakken koster ca 215kr (men jeg faar dem til 90kr), gummistoevlerne koster ca 120kr (men jeg faar dem til 60kr)

Anmeld

24. september 2012

MissTas

UmmA skriver:

Hej.

Det er fordi jeg bor i udlandet men skal hjem til Danmark i weekenden, havde saa vist nogle bekendte det regntoej vi lige havde koebt og de vil saa have at jeg koeber med hjem til dem, men da jeg rejser alene med min soen (1 aar gammel, 10timers flyvetur og 3 timer i tog i dk), og har begraenset kuffertplads (og armmuskler), vil jeg gerne have noget for ulejligheden (det er kun bekendte og ikke veninder)

Butiksprisen for regnbukserne er ca 115 kr (men jeg har faaet dem til 15kr), regnjakken koster ca 215kr (men jeg faar dem til 90kr), gummistoevlerne koster ca 120kr (men jeg faar dem til 60kr)

jeg ville tage 300 kr. for hele sættet.. bukser, jakke og gummistøvler

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

MissTas skriver:

Mange tak for dit svar, tror ogsaa det bliver deromkring maaske lidt mindre (omkring 250 tror jeg), det er dog til et par stykker hvor nogle kun vil have 1-2 dele, men finder nok ud af det (gider bare ikke slaebe det med hjem for at der saa er en eller to der ikke vil have det alligevel, saa hellere saette prisen lidt hoejere).

Anmeld

24. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MissTas skriver:

go pris..
Det er da billigt, og så har man et hel regnsæt..

Anmeld

24. september 2012

Mussen2

MissTas skriver:

Lige min første indskydelse

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

UmmA skriver:

Hej.

jeg ville personligt ikke tage mere for det end hvad jeg havde brugt på at købe det

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

FrkZier skriver:

jeg ville personligt ikke tage mere for det end hvad jeg havde brugt på at købe det

Det ville jeg heller ikke hvis det var til en veninde, men det er til 4 bekendte.

Hvis det var noget jeg havde koebt som fejlkoeb havde de faaet det til indkoebspris, men jeg skal ud og koebe det for dem (med taxa), skal slaebe det med hjem (med risiko for overvaegt da der kun maa vaere 23kg i min kuffert og jeg skal vaere hjemme i ca en maaned, saa vintertoej til baade min dreng og jeg, samt gaver til familien), alene det at jeg skal slaebe det med mig hjem selv goer at det ikke bliver til indkoebspris de faar det.

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

UmmA skriver:

Det ville jeg heller ikke hvis det var til en veninde, men det er til 4 bekendte.

Hvis det var noget jeg havde koebt som fejlkoeb havde de faaet det til indkoebspris, men jeg skal ud og koebe det for dem (med taxa), skal slaebe det med hjem (med risiko for overvaegt da der kun maa vaere 23kg i min kuffert og jeg skal vaere hjemme i ca en maaned, saa vintertoej til baade min dreng og jeg, samt gaver til familien), alene det at jeg skal slaebe det med mig hjem selv goer at det ikke bliver til indkoebspris de faar det.

i så fald kan de jo få lov at betale for taxaen - det vel det samme som hvis de skulle have betalt porto eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.