Dukkehus hvornår??? hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Brams

Rosengreen skriver:

Min datter fik sit Lundby dukkehus da hun blev 2 år. Dog er det først nu hun bruger det. Men hun eeelsker det, og kan lege længe med det  Hun bliver 3 år om 3 mdr. 

Fantastisk, vi har også besluttet at hun får det nu til hendes 3 års fødselsdag. Kan næsten ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

SussieThyssen

Brams skriver:

Hej alle

Hjæælp, jeg er i tvivl om min datter er for lille til at få et dukkehus (det almindelige fra Lundby). Hun fylder 3 år i næste måned og vi er ude i at det er enten til hendes fødselsdag eller til jul, men er hun overhovedet stor nok til det??

Hun er meget dygtig fin-motorisk, syr karklude, laver de små perleplader, lyner selv sin jakke osv. - men er det for tidligt alligevel??

Hvornår fik Jeres børn deres dukkehus?

3 år er en super alder at få dukkehus i...man skal bare være klar over, at tingene til dukkehuset skal være lidt mere robuste, de første par år. Altså ikke de dyre og fine Lundby møbler, men find nogle der er lidt større og solide.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

1. oktober 2012

Brams

Zette skriver:

Min datter har det lavendel-farvet dukkehus fra le van toy og hun er kun 2 år - hun ELSKER det!

Fantastisk - det styrker bare vores valg om at give hende det nu, vi har afgjort det - og nu må det gerne blive den 24.10

Anmeld

1. oktober 2012

Brams

SussieThyssen skriver:

3 år er en super alder at få dukkehus i...man skal bare være klar over, at tingene til dukkehuset skal være lidt mere robuste, de første par år. Altså ikke de dyre og fine Lundby møbler, men find nogle der er lidt større og solide.

Kærligst
Sussie 

super, vi glæder os sådan til at give hende det, jeg husker det selv som det bedste legetøj, fra da jeg var barn

Anmeld

1. oktober 2012

ESV

Vores datter fik et i julegave sidste år og hun elsker det da hun fik det var hun lige blevet 2 år i november..

Anmeld

1. oktober 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Jeg har overvejet det til min datter der bliver 3 år i december.

Jeg har dog tænkt mig noget lignende det her så det ikke bliver for småt http://lirumlarumleg.dk/product/Dukkehuse-1/Le-Toy-Van-Dukkehusm%F8bler-Sugar-Plum-b%F8rnev%E6relse

god hjemmeside og søde ting hehe

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

god hjemmeside og søde ting hehe

Ja

Anmeld

3. oktober 2012

Brams

ESV skriver:

Vores datter fik et i julegave sidste år og hun elsker det da hun fik det var hun lige blevet 2 år i november..

Fantastisk, det er også nu blevet besluttet at hun skal have det i fødselsdagsgave i denne måned, så nu kan vi næsten ikke vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.