Dukkehus hvornår??? hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.079 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Brams

Hej alle

Hjæælp, jeg er i tvivl om min datter er for lille til at få et dukkehus (det almindelige fra Lundby). Hun fylder 3 år i næste måned og vi er ude i at det er enten til hendes fødselsdag eller til jul, men er hun overhovedet stor nok til det??

Hun er meget dygtig fin-motorisk, syr karklude, laver de små perleplader, lyner selv sin jakke osv. - men er det for tidligt alligevel??

Hvornår fik Jeres børn deres dukkehus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Brams skriver:

Hej alle

Hjæælp, jeg er i tvivl om min datter er for lille til at få et dukkehus (det almindelige fra Lundby). Hun fylder 3 år i næste måned og vi er ude i at det er enten til hendes fødselsdag eller til jul, men er hun overhovedet stor nok til det??

Hun er meget dygtig fin-motorisk, syr karklude, laver de små perleplader, lyner selv sin jakke osv. - men er det for tidligt alligevel??

Hvornår fik Jeres børn deres dukkehus?

Syntes godt i kan give hende et. Fik selv mit da jeg var 3 år og ved fra mine forældre at jeg har brugt lang tid på at lege med det. Og så er det. Jo en gave hun kan ønske sig ting til længe

Anmeld

24. september 2012

Laulund87

Jeg har overvejet det til min datter der bliver 3 år i december.

Jeg har dog tænkt mig noget lignende det her så det ikke bliver for småt http://lirumlarumleg.dk/product/Dukkehuse-1/Le-Toy-Van-Dukkehusm%F8bler-Sugar-Plum-b%F8rnev%E6relse

Anmeld

24. september 2012

Brams

hannetheis skriver:

Syntes godt i kan give hende et. Fik selv mit da jeg var 3 år og ved fra mine forældre at jeg har brugt lang tid på at lege med det. Og så er det. Jo en gave hun kan ønske sig ting til længe

Ja præcis, så kunne hun få ting til dukkehuset både til fødselsdagen og til jul 2 mdr. senere

Tak

Anmeld

24. september 2012

Brams

Laulund87 skriver:

Jeg har overvejet det til min datter der bliver 3 år i december.

Jeg har dog tænkt mig noget lignende det her så det ikke bliver for småt http://lirumlarumleg.dk/product/Dukkehuse-1/Le-Toy-Van-Dukkehusm%F8bler-Sugar-Plum-b%F8rnev%E6relse

Det ser også rigtig fint ud

Anmeld

24. september 2012

Brams

24. september 2012

TeamRocket

Min datter fik sit til jul- dvs da hun var lige knap og nap 3 år. Og det er altså stadig bare lykken nu hun snart er 5 år. Dog er der ting der går i stykker ind i mellem fordi hun ikke gider rydde op og man så jokker en køkkenstol op i foden ;-) men ja, så er der også hele tiden nye ting at ønske sig til huset :-D

Anmeld

24. september 2012

Rosengreen

Min datter fik sit Lundby dukkehus da hun blev 2 år. Dog er det først nu hun bruger det. Men hun eeelsker det, og kan lege længe med det  Hun bliver 3 år om 3 mdr. 

Anmeld

24. september 2012

smokin

Min datter har det lavendel-farvet dukkehus fra le van toy og hun er kun 2 år - hun ELSKER det!

Anmeld

1. oktober 2012

Brams

TeamRocket skriver:

Min datter fik sit til jul- dvs da hun var lige knap og nap 3 år. Og det er altså stadig bare lykken nu hun snart er 5 år. Dog er der ting der går i stykker ind i mellem fordi hun ikke gider rydde op og man så jokker en køkkenstol op i foden ;-) men ja, så er der også hele tiden nye ting at ønske sig til huset :-D

Ihh det lyder godt, nu kan vi heller ikke vente med at give hende det, så det er afgjort at det bliver nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.