Hvordan er jeres arbejde i hjemmet fordelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. september 2012

san

Hvem gør hvad i jeres hjem, har i arbejde osv??

Deles i om opgaverne derhjemme eller er det mest dig der står for de hjemmelige pligter??

Hos mig syntes jeg vi deles ok om opgaverne, meen alligevel laver jeg lidt mere herhjemme end manden...

God dag derude!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

livhemdrup

san skriver:

Hvem gør hvad i jeres hjem, har i arbejde osv??

Deles i om opgaverne derhjemme eller er det mest dig der står for de hjemmelige pligter??

Hos mig syntes jeg vi deles ok om opgaverne, meen alligevel laver jeg lidt mere herhjemme end manden...

God dag derude!!!

Det hårde rengøring som gulv vask og rengøring af badeværelse gør manden da jeg ik ka grundet sygdom.

Indkøb gør vi fælles da jeg ik ka bærer noget tungt så vi handler stort ind hver lørdag og så handler jeg selv små ting i løbet af ugen.

Støvsugning gør jeg til dels selv.

Men resten som at hente og bringe børn tøj vask og madlavning ordner jeg selv da manden kun er hjemme lørdag søndag.

Så synes vi deles meget godt.

Anmeld

24. september 2012

henh01

Herhjemme deles vi rigtig fint om opgaverne¨.

Han vasker gulv, ordner akvarie, putter den mindste osv (på eget initiativ )
Jeg handler, laver mad, gør det øvrige rent (somme tider harhan gjort det til jeg kommer hjem fra arbjede) osv

Vi deles om alm oprydning osv

Jeg arbejder om aftenen 2 gange om ugen, så derfor har jeg mange dage hjemme om formiddagen.

Anmeld

24. september 2012

vitapigen

Vi deles om opgaverne, men det er nok mig der laver mest i hjemmet. Han gør næsten aldrig rent, men så ordner jeg heller aldrig bilen. Han arbejder ind imellem på vores hus (er tømrer), så det kan jeg ikke lave synes det er fair fordelt

Anmeld

24. september 2012

Dinna88

Jeg HADER at vaske op, men kan godt lidt at lave mad - kombineret bliver dette at jeg laver mad, min kæreste vasker op.

Han støvsuger (flere gange om ugen), hvor jeg så støver af (som regel een gang om ugen, nogle gange oftere). 

Min uddannelse kræver en del mere end hans, men alligevel er det mig der har det overordnede overblik. Det eneste han gør af sig selv er at vaske op. Jeg er mere opmærksom på rod og støv m.m. end han er, så det er jo helt fair 

generel oprydning er vi fælles om, da det foregår hele tiden.

Anmeld

24. september 2012

Fenja09

Jeg laver helt sikkert mere af det herhjemme end manden, men nu går jeg også hjemme pt, så har jo tiden til det og kræver ikke at han går i gang med tøjvask eller støvsugning når han kommer hjem. Det er som regel også ordnet i løbet af dagen.

Vi deles til at lave mad, og når han putter vores datter, så ordner jeg køkkenet efter aftensmaden - og hvis jeg putter så gør han det.

/Fenja

Anmeld

24. september 2012

Snartmortil3

herhjemme er det godt fordelt.. 

jeg er et rodehoved så min kæreste rydder vist mest op :-D vi deles meget godt om rengøring, madlavning og børn. det er rart. 

Anmeld

24. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Her er det mig der gør rent , vasker tøj osv .. Han kan godt støvsuge i ny og næ .. Men jeg støvsuger altid om ;D jeg kan bedst lide at gøre tingene selv så skiftes vi til at putte ungerne samt at bade dem . Han bader dog ikk den mindste på 4 måneder . Han er bange for at drukne hende men ellers er det fint , jeg laver det meste . jeg har jo selv valgt det

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

Vi deles også rigtig meget, vi har bare påtaget os nogle roller, hehe!

Jeg laver mad og vasker tøj mens han ordner alt ved bil og have. Vi skiftes til at rydde ud efter aftensmaden og smøre mandens madpakke

Når vi gør rent er det ham der støvsuger og ordner håndvaske/toilet hvor jeg støver af og pudser spejle Jeg ordner vinduer indendørs, og ham udendørs!

Er ret godt tilfreds med ordningen; jeg elsker at lave mad og vaske tøj og han er vild med at støvsuge og fikse haven!

Anmeld

24. september 2012

TeamRocket

Jeg plejede at stå for hjemmet og ungerne imens han koncentrerede sig om at tjene penge. Men er gravid og kan ikke overkomme helt så meget som jeg plejer så manden har taget en del over. Men regner da med at kræve mit hus tilbage når jeg har født. Det er ikke så fedt kun at lave 25% af opgaverne imens han klare resten og et arbejde ;-) gid man var super women :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.