Nu har vi fået 2 forsøg med alm. insiminering, jeg venter dog på og få svar fra det sidste forsøg. Der er en uge til at jeg skal have taget blodprøve.
Jeg må indrømme, at jeg tror ikke meget på det, da jeg nu har lidt ømme bryster(plejer at være tegn på mens, om ca. 1 uge)
Jeg har insisterede på at det sidste forsøg bliver regensglas behandling, da min mands sæd har haft lave tal fra begyndelsen. Lægen har hørt mig, og forstår det, og har lovede mig regensglas næste gang.
Dog tænker vi begge, hvad hvis det så heller ikke lykkedes, skal vi bruge vores opsparing på flere forsøg, eller forsøge adoption???
Vi har ikke råd til begge dele.!
Når man først har oplevet nederlag, er det svært og blive ved med at være optimistisk.
Efter hvad lægen siger, er der ikke noget galt med, at jeg kan blive gravid, derimod er min mands sæd sparsomt, og lidt sløve. Så tanken om en andens sæd har også strejfet os.
Ærligt er vi i vildtrede. Skal vi forsøge adoption, flere behandlingsforsøg, eller leve vores liv uden børn, og en masse hunde istedet.?? Hvad er jeres menning?? Hvad ville i gøre i den situation??
Anmeld