At få fjernet spiral på sygehuset ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

FruStolpe

Kan jeg være så heldig at der måske var en der havde prøvet samme problemstilling ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Majeha

Kan det  være, den måske er faldet ud?! havde selv problemer med min kobberspiral og fik den fjernet efter 1 års tid. Lægen sagde så, at det  var heldigt, jeg fik det gjort, da den allerede var ved at falde ud, og højst sandsynligt var røget med ud ved næste mens. Og det var så ikke sikkert jeg ville lægge mærke til det.

Anmeld

7. oktober 2012

Madam Blå

FruStolpe skriver:

Hej damer

Jeg har gennem 1 år haft kobber spiral, og er super ked af det. Bløder meget, har ondt og det virker bare ikke for mig !

Jeg var så ved lægen for at få den fjernet, men han kunne ikke finde den snor der burde være der. Derfor er jeg henvist, og indkaldt til gyn amb om en lille måned.

Men er der nogen der har prøvet det, og hvordan finder de den? Og ikke mindst, hvordan fjerner de den??

Åhh jeg er lidt bekymret, og håber i kan berolige mig lidt..

Jeg fik min fjernet på sygehuset. Lægen kunne heller ikke mærke snoren, men det kunne de fint på sygehuset Skulle hoste, og vupti, så var den ude

Håber det går ligeså nemt for dig

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

Majeha skriver:

Kan det  være, den måske er faldet ud?! havde selv problemer med min kobberspiral og fik den fjernet efter 1 års tid. Lægen sagde så, at det  var heldigt, jeg fik det gjort, da den allerede var ved at falde ud, og højst sandsynligt var røget med ud ved næste mens. Og det var så ikke sikkert jeg ville lægge mærke til det.

Tja man ved jo aldrig.

Men jeg burde jo være blevet gravid, hvis den var faldet ud

Anmeld

7. oktober 2012

FruStolpe

Madam Blå skriver:

Jeg fik min fjernet på sygehuset. Lægen kunne heller ikke mærke snoren, men det kunne de fint på sygehuset Skulle hoste, og vupti, så var den ude

Håber det går ligeså nemt for dig

Det lyder let. Håber det er min læge der er lidt halvblind

Anmeld

7. oktober 2012

Madam Blå

FruStolpe skriver:

Det lyder let. Håber det er min læge der er lidt halvblind

Ja, det var ganske nemt Lægen trak lidt i snoren, mens jeg lavede et lille host. Gjorde ikke ondt elelr noget.

Hihi - håber også din læge bare er halvblind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.