At få fjernet spiral på sygehuset ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. september 2012

FruStolpe

Hej damer

Jeg har gennem 1 år haft kobber spiral, og er super ked af det. Bløder meget, har ondt og det virker bare ikke for mig !

Jeg var så ved lægen for at få den fjernet, men han kunne ikke finde den snor der burde være der. Derfor er jeg henvist, og indkaldt til gyn amb om en lille måned.

Men er der nogen der har prøvet det, og hvordan finder de den? Og ikke mindst, hvordan fjerner de den??

Åhh jeg er lidt bekymret, og håber i kan berolige mig lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Vidunderligeunger

kan kun gi en  da jeg ik aner det..

Anmeld

23. september 2012

FruStolpe

Vidunderligeunger skriver:

kan kun gi en  da jeg ik aner det..

Tak

Anmeld

23. september 2012

FruStolpe

Der må da være andre end mig der har oplevet det??

Anmeld

23. september 2012

MortilCilas

FruStolpe skriver:

Hej damer

Jeg har gennem 1 år haft kobber spiral, og er super ked af det. Bløder meget, har ondt og det virker bare ikke for mig !

Jeg var så ved lægen for at få den fjernet, men han kunne ikke finde den snor der burde være der. Derfor er jeg henvist, og indkaldt til gyn amb om en lille måned.

Men er der nogen der har prøvet det, og hvordan finder de den? Og ikke mindst, hvordan fjerner de den??

Åhh jeg er lidt bekymret, og håber i kan berolige mig lidt..

Jeg har også haft en kobebrspiral og den fungerede heller ikke for mig, lægen tog den ud med sine fingre og jeg fik en hormonspiral. Da den heller ikke fungerede skulle lægen tage den ud, men snoren var kort og han brugte en slags tang til at få fat i snoren.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.

Anmeld

23. september 2012

FruStolpe

MortilCilas skriver:

Jeg har også haft en kobebrspiral og den fungerede heller ikke for mig, lægen tog den ud med sine fingre og jeg fik en hormonspiral. Da den heller ikke fungerede skulle lægen tage den ud, men snoren var kort og han brugte en slags tang til at få fat i snoren.

Tak for svar
Min læge kunne slet ikke finde snoren ?

Så skal scannes for at de skal finde den, men er lidt nervøs for hvordan det så kommer ud. Og den måske har flyttet sig?

Anmeld

23. september 2012

MortilCilas

FruStolpe skriver:

Tak for svar
Min læge kunne slet ikke finde snoren ?

Så skal scannes for at de skal finde den, men er lidt nervøs for hvordan det så kommer ud. Og den måske har flyttet sig?

Åh sikke noget! Jeg håber de får den ud!

Anmeld

23. september 2012

FruStolpe

MortilCilas skriver:

Åh sikke noget! Jeg håber de får den ud!

Tak, det håber jeg dælme osgå

Anmeld

23. september 2012

louise8723

MortilCilas skriver:

gjorde det ondt?

Anmeld

24. september 2012

MortilCilas

louise8723 skriver:

gjorde det ondt?

Nej jeg var lidt bange for at han skulle nive mig, men det gjorde han ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.