Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Kender godt det der med at love sig selv noget som man så ikke kan holde, lovede også mig selv for flere år siden at jeg ikke ville se mere x-factor, men sidste år var der én med som jeg kendte så jeg så det indtil hun røg ud hehe
Kender godt det der med at love sig selv noget som man så ikke kan holde, lovede også mig selv for flere år siden at jeg ikke ville se mere x-factor, men sidste år var der én med som jeg kendte så jeg så det indtil hun røg ud hehe
Haha ja det er typisk
SÅÅ går de løs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ih du har skiftet profil billede, gik det lige op for mig. Fint billede! Ja det bliver spændene! Vh stine
Ih du har skiftet profil billede, gik det lige op for mig. Fint billede!
Ja det bliver spændene! Vh stine
Hehe, det er altid rart at få af vide, at man bliver lagt mærke til Og mange tak!
rikkeregnbue skriver: Hehe, det er altid rart at få af vide, at man bliver lagt mærke til Og mange tak!
Er de hende emilie der synger ny? Syntes ik helt hun ligner
StineW79 skriver: Er de hende emilie der synger ny? Syntes ik helt hun ligner
Nej, det er det ikke
henh01 skriver: er det ikke hende der er på nu?
er det ikke hende der er på nu?
Nej
rikkeregnbue skriver: Nej
Hva er det nu hendes bruger navn er? Og ka du evt linke til hendes youtube videoer? Vh stine
StineW79 skriver: Hva er det nu hendes bruger navn er? Og ka du evt linke til hendes youtube videoer? Vh stine
emsaroto.
jeg kan da lige linke til hendes facebook side, hvor du kan syntes godt om hende og så har hun nogle videoer der
http://www.facebook.com/#!/emsaroto
Hvad hedder hun ?? Bare så man ved hvornår det er hende :-)
Bøllen skriver: Hvad hedder hun ?? Bare så man ved hvornår det er hende :-)
Hun hedder Emilie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128