Er det ikke i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Phoenix

Muhmi skriver:

LOL

SOMOM at folk ikke har set den (æhøm) l*rteserie tusind gange efterhånden...... 

Jaeh, det er en genganger x mange. Dog måtte tv2 rette ind pga seertallene. Sådan er det jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Hov Hov ik disse matador! 

Er det ik voice hende herinde fra er med i? Ka ik lige huske hendes navn, men hun er smadre god!! Vh stine

Haha, min mand sagde også jeg ville ende i helvede for det jeg lige skrev Hvortil jeg svarer jamen så længe jeg er dernede med andre der ikke kan lide matador så er det ok Ham: Du ved godt hvad straffen dernede vil være ikke? Mig: (lyspærer) Jeg vil blive tvunget til at se matador... Hahaha!! Ham: Præcis!

Bliver da hyggeligt hehehe

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

Rinepigen skriver:

Hehe havde lovet mig selv jeg IKKE ville se det i år lige indtil jeg hørte hun skulle være med, så skulle jeg da liiiige se det alligevel  

hihi det lyder til at blive spændende  

Kender godt det der med at love sig selv noget som man så ikke kan holde, lovede også mig selv for flere år siden at jeg ikke ville se mere x-factor, men sidste år var der én med som jeg kendte så jeg så det indtil hun røg ud hehe

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

Phoenix skriver:

Jaeh, det er en genganger x mange. Dog måtte tv2 rette ind pga seertallene. Sådan er det jo...

Kan jo ske for selv den bedste tv-kanal hehe

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Haha, min mand sagde også jeg ville ende i helvede for det jeg lige skrev Hvortil jeg svarer jamen så længe jeg er dernede med andre der ikke kan lide matador så er det ok Ham: Du ved godt hvad straffen dernede vil være ikke? Mig: (lyspærer) Jeg vil blive tvunget til at se matador... Hahaha!! Ham: Præcis!

Bliver da hyggeligt hehehe

Nemlig lige præsis! Matador er da klasse. Ska bare kun ses engang hver 5-10 år! Vh stine

Anmeld

22. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tv2 20:55

YOU ROCK EMILIEEE!!!!

Glæder mig til at se hende i tv!!!!

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Nemlig lige præsis! Matador er da klasse. Ska bare kun ses engang hver 5-10 år! Vh stine

Tjaa, for dem der synes det er sjovt, så er det vel, men jeg kan virkelig ikke løfte armene for den serie overhovedet hehe

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Muhmi skriver:

Tjaa, for dem der synes det er sjovt, så er det vel, men jeg kan virkelig ikke løfte armene for den serie overhovedet hehe

Hé Hé nej det er nu heller ik sådan at jeg bare ska se den, men syntes den er lidt hyggelig. Tror det har noget at gøre med at jeg altid så den med min mor, far og søster da jeg var lille. Nærmest det eneste tv vi så sammen. Vh stine

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Hé Hé nej det er nu heller ik sådan at jeg bare ska se den, men syntes den er lidt hyggelig. Tror det har noget at gøre med at jeg altid så den med min mor, far og søster da jeg var lille. Nærmest det eneste tv vi så sammen. Vh stine

Jamen når der er forbundet hygge og "tradition" ind i det så kan jeg sagtens forstå det... Men min mor eller far har heller aldrig set den, så heldigvis er jeg ikke blevet tvangsindlagt til den hihihi

Anmeld

22. september 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Tv2 20:55

YOU ROCK EMILIEEE!!!!

Glæder mig til at se hende i tv!!!!

Ih du har skiftet profil billede, gik det lige op for mig. Fint billede! 

Ja det bliver spændene! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.