Kakao = tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

MyLove E

Maja_4000 skriver:

Jamen burde det samme så ikke ske når man drikker det man selv blander? :b

Nej det tror jeg ikke da der jo ikke er rigtig kakao i pulver kakao..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Haha .. Ja , det kan jeg godt se :b men jeg tror nu at de fleste får dårlig mave af en hel pakke gajoler :p

haha ja det rigtig - det forstod jeg bare ikke helt da jeg var yngre, og begik mig ud i at spise dem , og fik efter 4-5stykker dårlig mave

Anmeld

22. september 2012

B&J

Tauf skriver:

Det har ikke noget med sukkeret at gøre. Jeg er ret sikker på at der er et stof i selve kakaoen. Og derfor får du det ikke når du drikker pulver kakao, da der ikke er rigtig kakao i. Jeg kan også drikker en masse pulver kakao til mælk uden der sker noget..

øv det er bare super træls, men ja holder min mund lang fra det

Anmeld

22. september 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Ja , her er det også kun de færdigblandede som gør dét .. Alle udgaverne .. Men ikke det man selv blander med mælk eller vand :s

ej det er bare så super træls altså...

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Og ikke tynd som i 'flad'

Er der andre som ikke kan tåle kakao? Altså Matilde f.eks. .. Kender efterhånden mange som ikke drikker det fordi der går 5 minutter og så skal de på toilettet - og det skal være NU :b

Synes bare det ret underligt

Jeg kan ikke tåle det.... Det ryger lige igennem systemet, så det er efterhånden lang tid siden jeg har drukket det 

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

det næste jeg skriver er ret ulækkert, bare så du forberedt
- jeg har generelt meget ofte dårlig mave, jeg har et utrooolig nervøst tarmsystem og der skal intet til før jeg for dårlig mave, hvis jeg spiser 4 lakridser på en dag BUM så der diarré, en enkelt håndfuld vindruer, eller bare EN blomme kan give mig dårlig mave dog har jeg absolut ingen problemer med kakao

Uhhh jeg ved udemærket hvordan du har det - jeg har det på akkurat samme måde...  Grøntsager og mad med mælk er specielt dårligt for min mavse - jeg når dårligt at fordøje det. 

Jeg har tit tænkt på at få det undersøgt, men kan simpelthen ikke tage mig sammen af frygt for hvordan det skal undersøges 

Desuden bliver det ikke bedre af at jeg får Metformin for min diabetes type 2 - så jeg har efterhånden lært hvad jeg skal holde mig fra (for der er dælme lang vej hjem med 2 timers transport fra arbejdet) 

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Uhhh jeg ved udemærket hvordan du har det - jeg har det på akkurat samme måde...  Grøntsager og mad med mælk er specielt dårligt for min mavse - jeg når dårligt at fordøje det. 

Jeg har tit tænkt på at få det undersøgt, men kan simpelthen ikke tage mig sammen af frygt for hvordan det skal undersøges 

det rigtig øv!
- da jeg blev "undersøgt" for det, sagde lægen bare at jeg skulle spise sundere og dyrke mere motion.. hmm.. det gjorde jeg så, og tabte mig 15 kilo, og jo det hjalp MEGET lidt

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

det rigtig øv!
- da jeg blev "undersøgt" for det, sagde lægen bare at jeg skulle spise sundere og dyrke mere motion.. hmm.. det gjorde jeg så, og tabte mig 15 kilo, og jo det hjalp MEGET lidt

Jeg syntes det er blevet værre med tiden, jo ældre jeg bliver  Jeg prøver at spise så sundt som muligt og undgå fedt mad og sukker - det hjælper dog lidt på det (også pga. metforminen) 

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Jeg syntes det er blevet værre med tiden, jo ældre jeg bliver  Jeg prøver at spise så sundt som muligt og undgå fedt mad og sukker - det hjælper dog lidt på det (også pga. metforminen) 

jeg ved faktisk ikke om mit er blevet værre eller hvad med årene - har jeg ikke sådan rigtig tænkt over, det er bare stabilt dårligt
min læge fik det bare virkelig til at lyde som om det kun var pga jeg vejede for meget at jeg havde dårlig mave, hvilket jo er åndsvagt, fordi jeg begyndte først at veje for meget da jegblev teenager, men har ALTID haft mave problemer, og nu vejer jeg ikke for meget mere, og har altså stadig mave problemer men man lære jo bare at tage sine forbehold her i livet

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

Tauf skriver:

Nej det tror jeg ikke da der jo ikke er rigtig kakao i pulver kakao..

Men der er vel rigtig kakao i chokolade .. Og det kender jeg ikke nogen som får dårlig mave af .. Før jeg læste om nogle her Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.