Kakao = tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.567 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Maja_4000

Og ikke tynd som i 'flad'

Er der andre som ikke kan tåle kakao? Altså Matilde f.eks. .. Kender efterhånden mange som ikke drikker det fordi der går 5 minutter og så skal de på toilettet - og det skal være NU :b

Synes bare det ret underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Er der andre som ikke kan tåle kakao? Altså Matilde f.eks. .. Kender efterhånden mange som ikke drikker det fordi der går 5 minutter og så skal de på toilettet - og det skal være NU :b

det næste jeg skriver er ret ulækkert, bare så du forberedt
- jeg har generelt meget ofte dårlig mave, jeg har et utrooolig nervøst tarmsystem og der skal intet til før jeg for dårlig mave, hvis jeg spiser 4 lakridser på en dag BUM så der diarré, en enkelt håndfuld vindruer, eller bare EN blomme kan give mig dårlig mave dog har jeg absolut ingen problemer med kakao

Anmeld

22. september 2012

B&J

jep... det skal jeg også jeg får også tynd mave men ikke som i vand men der går ca 5-10 minutter så skal jeg også ud på det lille hus...

og jeg drikker matilte den uden sukker syntes det er mega træls...

men drikker jeg en varm kop kakao fra nestle ja så sker der ingen ting

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

FrkZier skriver:

det næste jeg skriver er ret ulækkert, bare så du forberedt
- jeg har generelt meget ofte dårlig mave, jeg har et utrooolig nervøst tarmsystem og der skal intet til før jeg for dårlig mave, hvis jeg spiser 4 lakridser på en dag BUM så der diarré, en enkelt håndfuld vindruer, eller bare EN blomme kan give mig dårlig mave dog har jeg absolut ingen problemer med kakao

Hold da op det må være irriterende :p men dejligt at du kan drikke kakao så hehe

Anmeld

22. september 2012

MyLove E

Maja_4000 skriver:

Jeps sådan har jeg det også :-)
Mathilde er ikke så galt, men har jeg problemer med maven. Ja så er den bedste løsning COCIO

Da jeg var barn måtte jeg ikke spise mere end maks 2-3 stykker chokolade og cacao var også bandlyst. Det gik lige i maven på mig. Jeg kunne heller ikke tåle clementiner. Og jeg ELSKEDE clementiner og chokolade

Men i dag er det kun kakaomælk der gør det..

Der må jo være noget i kakaoen ..

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Hold da op det må være irriterende :p men dejligt at du kan drikke kakao så hehe

det er MEGET irriterende, men har efterhånden lært hvad jeg skal holde mig fra, det var værre da jeg var barn og ikke helt kunne forstå hvorfor det var en dårlig ide at spise en hel pakke gajol på en gang
men er da glad for kakaon ikke er noget problem, fordi det eelsker jeg

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

B&J skriver:

jep... det skal jeg også jeg får også tynd mave men ikke som i vand men der går ca 5-10 minutter så skal jeg også ud på det lille hus...

Ja , her er det også kun de færdigblandede som gør dét .. Alle udgaverne .. Men ikke det man selv blander med mælk eller vand :s

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

Tauf skriver:

Jeps sådan har jeg det også :-)
Mathilde er ikke så galt, men har jeg problemer med maven. Ja så er den bedste løsning COCIO

Da jeg var barn måtte jeg ikke spise mere end maks 2-3 stykker chokolade og cacao var også bandlyst. Det gik lige i maven på mig. Jeg kunne heller ikke tåle clementiner. Og jeg ELSKEDE clementiner og chokolade

Men i dag er det kun kakaomælk der gør det..

Der må jo være noget i kakaoen ..

Jamen burde det samme så ikke ske når man drikker det man selv blander? :b

Anmeld

22. september 2012

MyLove E

B&J skriver:

Det har ikke noget med sukkeret at gøre. Jeg er ret sikker på at der er et stof i selve kakaoen. Og derfor får du det ikke når du drikker pulver kakao, da der ikke er rigtig kakao i. Jeg kan også drikker en masse pulver kakao til mælk uden der sker noget..

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

FrkZier skriver:

det er MEGET irriterende, men har efterhånden lært hvad jeg skal holde mig fra, det var værre da jeg var barn og ikke helt kunne forstå hvorfor det var en dårlig ide at spise en hel pakke gajol på en gang
men er da glad for kakaon ikke er noget problem, fordi det eelsker jeg

Haha .. Ja , det kan jeg godt se :b men jeg tror nu at de fleste får dårlig mave af en hel pakke gajoler :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.