Jeg har for højt prolaktin, men har altså alligevel formået at blive gravid. Inden havde jeg ikke haft menstruation i flere år og mit prolaktintal lå på ca. 3000. Jeg kan ikke tåle noget af det medicin, man ellers tilbyder, så jeg var ikke i behandling af nogen art. Lægerne fortalte, at jeg skulle gennem kunstig befrugtning, hvis jeg nogen sinde skulle gøre mig forhåbning, om at blive gravid.
Lægerne så meget sjove ud i ansigterne, da de hørte, at jeg var blevet gravid på helt normal vis. På det tidspunkt havde jeg ikke engang kendt min kæreste i et år, og vi arbejdede ikke på at blive gravide og vi passede stadig på.
Jeg er nu i uge 39 i min graviditet og kan føde når som helst. Alt er gået fint mht. prolaktinniveauet i løbet af graviditeten. Jeg er blevet fulgt ekstra med blodprøver, scanninger mm, men ellers er alt forløbet normalt.
Jeg har en enkelt gang været hos Charlotte Bech til en lydbehandling et par måneder før jeg blev gravid, og måske er det den, der har sat skub i hormonsystemet. Prøv evt. at tage kontakt til hende og hør, hvad hun evt. kan gøre. Hun arbejder meget alternativt, men for mig ser det ud til, at det virkede.
Det kan altså godt lade sig gøre, så bliv ved med at tro på det. Miraklernes tid er ikke forbi :-)
Anmeld