piger, kan i mon hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

har du erfarring med om man kan bruge andet end A38 eller youghurt ? for er ikke så vild med nogen af delene desværre

Har kun prøvet med yoghurt.. Men man kan ikke smage yoghurten (jeg kunne i hvert fald ikke) Men det hjælper med til at gi den der svampede og ikke tørre smag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

L&V

jydeinden skriver:

DDe

det må man da håbe, andet vil da være synd for hende, og for dig .. men børn glemmer ofte hvor ubehageligt det er ret hurtigt, og kaster sig ud i leg igen

Det er desværre gået ned af bakke siden igår. Håber det er toppen og bedring er lige om hjørnet

Anmeld

22. september 2012

bobbles

Månsson skriver:

Har fået denne skønne opskrift af DOT D, den er virkelig lækker

YNDLINGSCHOKOLADEKAGE

Tørre ting i en skål og våde i en anden, tilsidst blandes de...

500 g mel

450 g sukker

100 g kakao

2 tsk natron

2 tsk vanille

180 g hakket mørk chokolade(jeg bruger nok liiiige lidt mere)

2 dl flydende margerine

5 dl A38 (jeg bruger pære-bananyoghurt)

2,5 dl mælk(jeg bruger kærnemælk)

2 æg

Bland det som beskrevet øverst, hæl det i en smurt form. I ovnen ved 175 grader varmluft, ca. 45 min. + - i hvert fald til den ikke hænger på en strikkepind.

Uhh den kage lyder ellers bare vildt lækker! Så måtte da lige prøve den så den står lige i ovnen nu, vil sige dejen minder meget om en brownie chokolade, men glæder mig vildt meget til at smage den

Anmeld

22. september 2012

L&V

Frøken Christiansen skriver:

Uhh den kage lyder ellers bare vildt lækker! Så måtte da lige prøve den så den står lige i ovnen nu, vil sige dejen minder meget om en brownie chokolade, men glæder mig vildt meget til at smage den

Den er tosset lækker.. Syntes den er meget mere luftig og svampe end brownies

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.