Ville du finde det upassende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Jeg ligger med lungebetændelse og bihulebetændelse, og har gjort det siden i lørdags. I morgen er jeg instruktør for 3 gymnastikhold, hvilket jeg er hver lørdag. Det er henholdsvis 2 forældre/barn hold, og et hold for lidt større børn.

Jeg har tænkt mig at tage af sted trods min sygdom, og det er der flere grunde til.

For det første har jeg nogle gode hjælpere til de store børn, som jeg regner med kan tage en del over. På forældre/barn holdene er der jo forældrerne, så der er det heller ikke nødvendigt at jeg er 100% på.

Jeg skal deltage i et arrangement i morgen eftermiddag til støtte for kræftramte børn, uanset min sygdom VIL jeg med, dels fordi det har været ret dyrt, men også fordi det er noget jeg rigtig gerne vil. Hvis jeg ikke tager til gymnastik, så mener jeg heller ikke jeg kan tage til det andet arrangement.

Ville i som forældre blive irriteret over at jeg som instruktør mødte op halv sløj? Ville i så hellere have at timen blev aflyst (Jeg har ikke kontaktoplysninger på alle, derfor kan de først få beksed når de møder op i morgen)? Jeg har lungebetændelse og bihulebetændelse (bakterie), som ikke smitter, så der skulle ingen risiko være for at blive smittet.

jeg synes du skulle fokusere på at blive hjemme  til du  er frisk. En bakteriel lungebetændelse smitter søde  du kommer ikke hurtigere ovenpå ved at tage på job. . jeg ville blive hjemme hvis jeg var dig, en lungebetændelse kan være svær at komme over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Mussen2

Jeg ville ikke bryde mig om det altså lungebetændelse sitter og kan være en slem omgang for de små. Og jeg ville heller ikke selv bryde mig om at få det men forstår godt dine overvejelser.

Måske mød op fortæl dem det og givdem mulighed for at gå.

Du kan da tjekke med vagtlæge om det smitter

Anmeld

21. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg ligger med lungebetændelse og bihulebetændelse, og har gjort det siden i lørdags. I morgen er jeg instruktør for 3 gymnastikhold, hvilket jeg er hver lørdag. Det er henholdsvis 2 forældre/barn hold, og et hold for lidt større børn.

Jeg har tænkt mig at tage af sted trods min sygdom, og det er der flere grunde til.

For det første har jeg nogle gode hjælpere til de store børn, som jeg regner med kan tage en del over. På forældre/barn holdene er der jo forældrerne, så der er det heller ikke nødvendigt at jeg er 100% på.

Jeg skal deltage i et arrangement i morgen eftermiddag til støtte for kræftramte børn, uanset min sygdom VIL jeg med, dels fordi det har været ret dyrt, men også fordi det er noget jeg rigtig gerne vil. Hvis jeg ikke tager til gymnastik, så mener jeg heller ikke jeg kan tage til det andet arrangement.

Ville i som forældre blive irriteret over at jeg som instruktør mødte op halv sløj? Ville i så hellere have at timen blev aflyst (Jeg har ikke kontaktoplysninger på alle, derfor kan de først få beksed når de møder op i morgen)? Jeg har lungebetændelse og bihulebetændelse (bakterie), som ikke smitter, så der skulle ingen risiko være for at blive smittet.

Jeg synes, at sygdom er sygdom, og at du bør blive hjemme fra begge arrangementer og pleje dig selv. Ingen vil takke dig for at møde sløj op og risikere at smitte andre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.