Jeg ligger med lungebetændelse og bihulebetændelse, og har gjort det siden i lørdags. I morgen er jeg instruktør for 3 gymnastikhold, hvilket jeg er hver lørdag. Det er henholdsvis 2 forældre/barn hold, og et hold for lidt større børn.
Jeg har tænkt mig at tage af sted trods min sygdom, og det er der flere grunde til.
For det første har jeg nogle gode hjælpere til de store børn, som jeg regner med kan tage en del over. På forældre/barn holdene er der jo forældrerne, så der er det heller ikke nødvendigt at jeg er 100% på.
Jeg skal deltage i et arrangement i morgen eftermiddag til støtte for kræftramte børn, uanset min sygdom VIL jeg med, dels fordi det har været ret dyrt, men også fordi det er noget jeg rigtig gerne vil. Hvis jeg ikke tager til gymnastik, så mener jeg heller ikke jeg kan tage til det andet arrangement.
Ville i som forældre blive irriteret over at jeg som instruktør mødte op halv sløj? Ville i så hellere have at timen blev aflyst (Jeg har ikke kontaktoplysninger på alle, derfor kan de først få beksed når de møder op i morgen)? Jeg har lungebetændelse og bihulebetændelse (bakterie), som ikke smitter, så der skulle ingen risiko være for at blive smittet.
Anmeld