UmmA skriver:
Endelig fik jeg mulighed for at komme online, har ville skrive lige siden jeg laeste dit indlaeg.
Jeg haaber virkelig at jeres moede gaar godt, jeg har selv moedt min mand paa en lignende maade.
Jeg havde da jeg var 20 aar gammel oprettet mig paa Qiran hvor der var en mand omkring de 30 der skrev til mig, vi udvekslede msn-adresser og fortsatte snakken der, jeg synes dog at 30 var forfaerdeligt gammelt og endte med at takke af og blokere ham (tsk tsk). 3 aar senere dukker han paa mystisk vis op paa min msn igen, og vi snakker lidt, men da han ikke er en jeg kan se som en potentiel aegtemand vaelger jeg at spoerge ham om han ikke kan finde mig en mand, og det gjorde han saa
.
Han havde en bedste ven der boede i Dubai, og han havde faktisk fortalt den ven om mig da vi oprindeligt snakkede sammen da jeg var 20aar gammel (og vennen kunne huske alt det han havde sagt om mig), jeg faar saa en besked paa facebook fra denne ven og vi klinger bare rigtig godt sammen, han er en god rettroende muslim og er meget serioes i hans soegen efter en hustru.
Vi skriver sammen et par maaneder og han bliver ved med at invitere mig til Dubai (samt sender mig igen og igen de flotteste roser, da han kalder mig for Rose), jeg har dog en masse om oerene med eksamen og problemer i familien saa jeg kan ikke rigtig overskue det og der gaar et stykke tid hvor vi ikke snakker sammen.
Jeg sender ham saa en dag en sms og han ringer mig med det samme op og inviterer mig endnu engang til Dubai, denne gang siger jeg OK og ca 3 uger senere ankommer jeg til Dubai, han betalte min flybillet (jeg foretrak selv at betale, men det kunne slet ikke komme paa tale for ham), og hans ven havde soerget for et hotelvaerelse til mig.
Hver dag hentede han mig om morgenen og vi moedtes saa med nogle andre aegtepar (hans venner, samt en imam og hans kone) og vi brugte dagen sammen inden han koerte mig tilbage til hotellet om aftenen. Vi moedtes med henblik paa forlovelse for saa at blive gift i London (jeg havde sagt jeg kun ville bo i Europa og han var okay med tanken om opgive hans liv for at stille hans kone tilfreds
), men da der var gaaet 4 dage spurgte han mig hvorfor vi ikke bare blev gift med det samme istedet for at vente et par maaneder, han var helt overbevist om at jeg var den han skulle dele sit liv med), jeg sagde selvfoelgelig; Jo hvorfor ikke?
Dagen efter blev vi gift, selve vores bryllupsdag var slet ikke hvad en dansk pige kunne droemme om men det var alligevel helt perfekt, hvordan kan den vaere andet naar man endelig faar sin mand?
Vi har nu snart vaeret gift i 3 aar, har en dreng sammen og er faktisk endt i Dubai igen
. Min mand lever efter at den bedste mand er den der behandler sin kone og familie bedst, saa jeg kan vaagne hver dag med et smil
Beklager den lange smoere, men ville give dig en succes-historie.
Jeg vil dog alligevel bede dig om at passe paa, der er mange skumle typer paa de forskellige sites (har vaeret baade paa muslimah og qiran), og man skal virkelig vaere forsigtig og goere alt hvad man kan for at tjekke personens historie ud inden man moedes med dem, det er desvaerre ikke alle der er de gode maend og muslimer de udgiver sig for at vaere.
Jeg haaber meget paa en update fra dig naar i har moedtes (haaber paa forlovelses-nyt i fremtiden
)
Salaam aleikum.
Tusinde tak for at du ville dele din historie med mig. Hvor lyder det bare fantastisk.
Må Allah velsigne jeres ægteskab og give jer glæde hver dag med hinanden. Ameen.
Jeg har mødt ham igennem muslima, og jeg ved godt, der er mange knap så fantastiske mænd på den side, og jeg havde mere eller mindre opgivet at finde en mand der.
Jeg har talt med ham i flere uger nu, og jeg er ikke i tvivl om, at han er en rettroende muslim, da meget af vores samtaler er omkring Deen og Islam.
Jeg håber og beder, at jeg nu endelig har fundet manden i mit liv, og jo mere vi taler sammen (flere timer hver aften på msn via webcam

), jo mere tør jeg tro på, at det er ham, jeg har ventet på inshaAllah.
Han kommer her den 19. oktober, og jeg er ved at skide en snemand for at sige det på godt dansk

Jeg har været gift to gange før, og han har været gift en gang, så ingen af os drømmer om et stort bryllup mm. Det vil inshaAllah bare blive lille og intimt med os, vidnerne og mine børn

Jeg skal nok opdatere, når han har været her.
Du er meget velkommen til at skrive privat til mig, hvis du har lyst til at have kontakt fremover

(mit brugernavn er PT)