Jeg skriver lige som ano, da min mor stalker mig her på siden, men jeg skriver mit brugernavn nederst

Jeg er begyndt at tale med, hvad som lyder som en helt fantastisk fyr.
Han er næsten, som jeg altid har drømt om (bortset fra at han er 5 cm lavere end mig, men det må vi kunne leve med

)
Vi skal mødes i slutningen af oktober, og jeg er bare så nervøs.
Vi taler sammen hver aften på msn via webcam, men det er flere år siden, jeg sidst prøvede at møde en mand (min søns far), og jeg er lidt ved at gå ud af mit gode skind af nervøsitet

Han bor i Frankrig, så det bliver lidt svært at se hinanden så ofte, men vi har aftalt at vi snakker om en løsning, når vi ses. Vi er begge villige til at flytte

Jeg havde tænkt, vi skulle mødes i London, da jeg har venner derovre, som ville kunne støtte mig, og det ca er halvvejs for os begge, men da jeg både er ved at tage kørekort og skal flytte i november, er pengene bare for små.
Så han har, helt uden at vende det med mig, bestilt en flybillet til Tirstrup og taget fri fra arbejde et par dage. Er det ikke bare fantastisk?

Jeg har lidt svært ved at tro på, han faktisk er reel osv, da jeg har svært ved at stole på folk, og jeg er også bange for at blive skuffet.
Jeg håber dog, han er, som han er på msn/webcam og at jeg nu endelig har fundet MANDEN

Nå, jeg ville bare dele min lykke med jer - jeg tror, mine veninder er trætte af at høre om ham

Knus fra PT