Uh har vist fundet en fantastisk mand :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.958 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano, da min mor stalker mig her på siden, men jeg skriver mit brugernavn nederst

Jeg er begyndt at tale med, hvad som lyder som en helt fantastisk fyr.
Han er næsten, som jeg altid har drømt om (bortset fra at han er 5 cm lavere end mig, men det må vi kunne leve med )

Vi skal mødes i slutningen af oktober, og jeg er bare så nervøs.
Vi taler sammen hver aften på msn via webcam, men det er flere år siden, jeg sidst prøvede at møde en mand (min søns far), og jeg er lidt ved at gå ud af mit gode skind af nervøsitet

Han bor i Frankrig, så det bliver lidt svært at se hinanden så ofte, men vi har aftalt at vi snakker om en løsning, når vi ses. Vi er begge villige til at flytte

Jeg havde tænkt, vi skulle mødes i London, da jeg har venner derovre, som ville kunne støtte mig, og det ca er halvvejs for os begge, men da jeg både er ved at tage kørekort og skal flytte i november, er pengene bare for små.
Så han har, helt uden at vende det med mig, bestilt en flybillet til Tirstrup og taget fri fra arbejde et par dage. Er det ikke bare fantastisk?

Jeg har lidt svært ved at tro på, han faktisk er reel osv, da jeg har svært ved at stole på folk, og jeg er også bange for at blive skuffet.
Jeg håber dog, han er, som han er på msn/webcam og at jeg nu endelig har fundet MANDEN

Nå, jeg ville bare dele min lykke med jer - jeg tror, mine veninder er trætte af at høre om ham

Knus fra PT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Kris89

21. september 2012

Kofoed.

Er han dansk eller? Det lyder nu vildt spændende og romantisk, held og lykke.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Tak skal du have

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Er han dansk eller? Det lyder nu vildt spændende og romantisk, held og lykke.

Nej, han er fra Senegal men flyttede til Frankrig da han var 8

Han har dog været i København et par gange, da han har venner der

Og tak skal du have

Anmeld

21. september 2012

Ina33

Hvor lyder det dejligt for dig.

Og uden at ville tage glæden fra dig, så tror jeg du skal passe på, jeg synes ofte at når man møder folk IRL, så er de meget anderledes end på MSN/Skype....

Jeg håber det bedste for dig, og ønsker at denne mand er præcis som du tror og håber...

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Ja, der er jo ikke andet at gøre end at springe ud i det, og så bruge din sunde fornuft.
Husk at have alle alarmklokke oppe og køre, og føler du at der er den mindste brist, så bak ud.
Lad være med at være naiv.

Og ellers så held og lykke...jeg håber virkeligt du har fundet manden i dit liv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Ina33 skriver:

Hvor lyder det dejligt for dig.

Og uden at ville tage glæden fra dig, så tror jeg du skal passe på, jeg synes ofte at når man møder folk IRL, så er de meget anderledes end på MSN/Skype....

Jeg håber det bedste for dig, og ønsker at denne mand er præcis som du tror og håber...

Jeg har aldrig prøvet det her før, så det er en hel ny verden.

Jeg fortæller mig selv hver dag, at jeg ikke skal håbe for meget, da jeg så nemt bliver skuffet, men jeg tænker også, at det er svært at fake sig selv i så lang tid og så gennem webcam.

Vi skal mødes i Århus, og min veninde og hendes mand tager med os ud (min religion forbyder os at være alene sammen, før vi er gift).

Hvis det første møde går godt, skal min datter møde ham - igen i fuld offentlighed.

Tak skal du have - jeg håber også, han er præcis, som jeg drømmer om og forestiller mig

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, der er jo ikke andet at gøre end at springe ud i det, og så bruge din sunde fornuft.
Husk at have alle alarmklokke oppe og køre, og føler du at der er den mindste brist, så bak ud.
Lad være med at være naiv.

Og ellers så held og lykke...jeg håber virkeligt du har fundet manden i dit liv.

Kærligst
Sussie

Tak skal du have kære Sussie

Vi skal mødes i fuld offentlighed og første gang i selskab med min veninde og hendes mand, og hvis det går godt, så skal han møde min datter på 3.

Jeg kommer til at være meget nervøs, men også opmærksom på uoverensstemmelser fra vores samtaler.

Håber, håber, håber jeg har fundet manden nu

Anmeld

21. september 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Nej, han er fra Senegal men flyttede til Frankrig da han var 8

Han har dog været i København et par gange, da han har venner der

Og tak skal du have

Ihh, hvor hyggeligt. Hvordan finder man sådan en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.