Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: tak for svaret Nej tror også bare det var mere held at de skete.. men synes bare det var lidt pudsigt at jeg blev gravid en mdr efter jeg begyndte at tage livol graviditets folinsyre når vi havde prøvet så lang tid Vi er også startet med sund kost og motion da vi ikke har levet ret sundt førhen
tak for svaret
Nej tror også bare det var mere held at de skete.. men synes bare det var lidt pudsigt at jeg blev gravid en mdr efter jeg begyndte at tage livol graviditets folinsyre når vi havde prøvet så lang tid
Vi er også startet med sund kost og motion da vi ikke har levet ret sundt førhen
Ja, det kan godt virke pudsigt. Problemet er bare at vi ikke hører om alle de personer, som er startet på vitaminerne, men ikke er blevet gravide.
Det lyder rigtig godt, at i er i gang med at ændre jeres livsstil. Jeg ved også, at lægerne lægger stor vægt på det. Forhåbentlig har det hurtigt en god effekt
Hvad gør man ikke får en lille ønskebebs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Ja, det kan godt virke pudsigt. Problemet er bare at vi ikke hører om alle de personer, som er startet på vitaminerne, men ikke er blevet gravide. Det lyder rigtig godt, at i er i gang med at ændre jeres livsstil. Jeg ved også, at lægerne lægger stor vægt på det. Forhåbentlig har det hurtigt en god effekt Hvad gør man ikke får en lille ønskebebs
mange tak Ja om ikke andet så kan vi jo tabe os lidt hehe
Anonym skriver: mange tak Ja om ikke andet så kan vi jo tabe os lidt hehe
Det er helt bestemt en rigtig god sidegevinst
1 gang- 14 mdr, mistede i MA med udskrabning
2 gang- 2 år fra MA, fik en dreng:-)
3 gang- 4 mdr, mistede i SA
4 gang- 1 mdr efter SA, fik en pige
5 gang- 1,5 mdr- fik en pige:-)
MariaE skriver: 1 gang- 14 mdr, mistede i MA med udskrabning 2 gang- 2 år fra MA, fik en dreng:-) 3 gang- 4 mdr, mistede i SA 4 gang- 1 mdr efter SA, fik en pige 5 gang- 1,5 mdr- fik en pige:-)
Tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128