Hvordan ser din drømmemand ud??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

gædde/gitte

Bebsesmoar skriver:

Hvis du er i et forhold,så er du sikkert glad for ham du har valgt,men oddsne for at han er den mand du møder i dine drømme er lille!! Hvis du selv kunne vælge og vide at den mand (eller kvinde hvis du er lebbe) ville knuselske dig herfra og til stjerne, hvordan skulle din drømmemand/kvinde så se ud???! 

SÅ skulle han ligne ham jason statham - eller ham fra bruno bananni reklamen!!!! - og min mand er et godt mix

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Muhmi

Han ser selvfølgelig sådan her ud!!

Intet mere, intet mindre... Johnny Depp er og vil altid være hvordan min drømmemand burde se ud... Jeg må jo så tage til takke med en lyshåret, høj og meget spinkel mand Men hold nu kæft hvor jeg elsker ham alligevel haha 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2012

Miss Kat

Månsson skriver:

Altså hvis det er pure looks så sku det være noget ala Robbie Williams eller Bradley Cooper.. Men kender i den der med forskelligt look til forskellige ting

Bradley Cooper.... *smelte*

Anmeld

21. september 2012

Miss Kat

Muhmi skriver:

Intet mere, intet mindre... Johnny Depp er og vil altid være hvordan min drømmemand burde se ud... Jeg må jo så tage til takke med en lyshåret, høj og meget spinkel mand Men hold nu kæft hvor jeg elsker ham alligevel haha 

Johnny Depp... *smelte igen*

Anmeld

21. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Mummer og han bliver bare bedre og bedre med årene!! Vh stine

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Mummer og han bliver bare bedre og bedre med årene!! Vh stine

Det gør han nemlig ^^

Anmeld

22. september 2012

D-Micka

Paw Henriksen

Synes han er noget så charmerende.. Puhaaa

Anmeld

22. september 2012

Åse

Ligesom min mand, afrikaner men bare lidt højere

Anmeld

22. september 2012

Dinna88

Jeg synes bundærligt at min kæreste er røvlækker. Ikke forblændet af kærlighed - han ser jo bare pisse godt ud. Og det får jeg bekræftet ret ofte, da de fleste andre også synes han enten ser godt ud eller er voldsomt lækker

Han har nogle skønhedsfejl, såsom en smule uren hud. Men det er virkelig til at se bort fra. Han har lækkert hår, ligner en rigtig mand kropsmæssigt - bred, stor, muskuløs (og nu har han lige genopstartet træning efter sygmeldig der er inkl. kreatin, så han bliver grande!) Han er velpropotioneret og har de smukkeste øjne. Alt i alt hænger alt på ham rigtig godt sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.