Hvordan ser din drømmemand ud??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Bebsesmoar

Hvis du er i et forhold,så er du sikkert glad for ham du har valgt,men oddsne for at han er den mand du møder i dine drømme er lille!! Hvis du selv kunne vælge og vide at den mand (eller kvinde hvis du er lebbe) ville knuselske dig herfra og til stjerne, hvordan skulle din drømmemand/kvinde så se ud???! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

FrkZier

Hvis du er i et forhold,så er du sikkert glad for ham du har valgt,men oddsne for at han er den mand du møder i dine drømme er lille!! Hvis du selv kunne vælge og vide at den mand (eller kvinde hvis du er lebbe) ville knuselske dig herfra og til stjerne, hvordan skulle din drømmemand/kvinde så se ud???! 

fuldstændig som min gør - bare med lidt større øjne

havde altid sagt jeg ville have en der er høj, mørkhåret og med blå øjne. BUM min kæreste er 210 cm, har helthelt mørkt hår og meget fine blå øjne, det bare ærgeligt de forsvinder når han smiler så man ikke kan se hvor flotte de er

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

fuldstændig som min gør - bare med lidt større øjne

havde altid sagt jeg ville have en der er høj, mørkhåret og med blå øjne. BUM min kæreste er 210 cm, har helthelt mørkt hår og meget fine blå øjne, det bare ærgeligt de forsvinder når han smiler så man ikke kan se hvor flotte de er

Åhhr wauuuu..det er da godt nok en høj mand du har der.
Jeg er totalt ekset med høje mænd...hehe!
Min egen er 196 og er bestemt heller ikke lille LOL

Er du selv høj??

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Bebsesmoar skriver:

jeg er vild med Sean Connery-typen, og min egen mand minder ret meget om ham, selvom han er mere bamset, så jeg er så sandelig godt tilfreds.
Min far var af samme type, så det er nok det der smitter af..hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

SussieThyssen skriver:

Åhhr wauuuu..det er da godt nok en høj mand du har der.
Jeg er totalt ekset med høje mænd...hehe!
Min egen er 196 og er bestemt heller ikke lille LOL

Er du selv høj??

hehe ja han er meget høj

har altid godt kunne lide høje fyre, hvilket er lidt mærkeligt da jeg ikke selv er særlig høj (158/159)

Anmeld

21. september 2012

L&V

Bebsesmoar skriver:

Altså hvis det er pure looks så sku det være noget ala Robbie Williams eller Bradley Cooper.. Men kender i den der med forskelligt look til forskellige ting

Anmeld

21. september 2012

morethanperfect

Bebsesmoar skriver:

Hmm ...

Ikke meget højere end mig , brunt hår , brune øjne , brun i huden , altså bare sådan lækker solbrun ..

MUM .. Og jeg fandt engang en der matchede ret godt faktisk ... 

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

hehe ja han er meget høj

har altid godt kunne lide høje fyre, hvilket er lidt mærkeligt da jeg ikke selv er særlig høj (158/159)

LOOL

Min mor er kun 154 cm og min far var 191 cm, så det ligger nok i generne hos pigerne i familien at vælge de høje mænd.

De mænd, der har været i mit liv har også altid været høje, og mine piger har samme tilbøjelighed som mig...jo højere jo bedre

Anmeld

21. september 2012

FrkZier

SussieThyssen skriver:

LOOL

Min mor er kun 154 cm og min far var 191 cm, så det ligger nok i generne hos pigerne i familien at vælge de høje mænd.

De mænd, der har været i mit liv har også altid været høje, og mine piger har samme tilbøjelighed som mig...jo højere jo bedre

vi for også ret ofte en del stirrerende blikke når vi går hånd i hånd ved siden af hinanden, der er jo alligvel en halv meter til forksel

jeg har også et par veninder der er relativt høje 172 og 181 der mener jeg burde gemme de høje fyre til dem

- min mor er bare glad for jeg har fundet en høj fyr, hun mener det er på tide vi får noget højde inde i familien haha

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

vi for også ret ofte en del stirrerende blikke når vi går hånd i hånd ved siden af hinanden, der er jo alligvel en halv meter til forksel

jeg har også et par veninder der er relativt høje 172 og 181 der mener jeg burde gemme de høje fyre til dem

- min mor er bare glad for jeg har fundet en høj fyr, hun mener det er på tide vi får noget højde inde i familien haha

LOOL ja, det må det være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.