Søger gode ideer til legetøj der er lærerigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

2721

Kitty-Katten skriver:

Spurgte lige min mand som er pædagog i vuggestuen. Han anbefaler rollespils legetøj såsom legekøkken, værktøj og musiklegetøj som hitter i hans vuggestue. Hvad med puslespil :-) det var min nevø fuldstændig hooked på i den alder. Så køber man efter hvor gode de er :-)

Køkken har vi og alverdens instrumenter, men ikke værktøj, det må købes
Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

2721

MorTilKian skriver:

Hej :-)

Vi har også flere kasser med biler som bliver taget frem to sekunder og så er det ikke sjovt mere..

Det blev til en børneguitar og et bowlingssæt i skum .. 

han elsker når far og ham bowler om fredagsslik hehe.

Tak, det vil jeg kigge på

Anmeld

21. september 2012

2721

MortilElias2010 skriver:

Www.legeakademiet.dk 

Tak, har købt derfra før, men må indrømme det skuffede. Men måske jeg skulle lure igen

Anmeld

21. september 2012

dorthemus

Bøllemyr skriver:

Ja okay, den havde jeg ikke fanget
Det må jeg lige kigge på.
Fiskespil har vi, men det er et dumt et. Er jeres ned magneter?
Sæbeboblet puster vi tit det er så hyggeligt

Ja det er med magneter og rigtig lækkert..som med alt andet fra Djeco

Anmeld

21. september 2012

LISBETH:-)

Elina der er fra maj 2010 elsker og cykle, lege med dukker, lege med legemad og køkken (mest maden) Hoppe, løbe og alt hvor man rør sig. Vi har købt en indedørs rutsjebane i Ikea vi har stående i stuen den kører hun mange mange gange ned af i løbet af en dag. Hun elsker også trampolin. I vuggestuen har de en lille indendørs den hopper hun meget på og så elsker hun "motorik baner" altså hvor vi har lagt skum brikker ud hun skal hoppe rundt på og stole man skal kravle under osv osv og så leger de også tit hule.

Synes lige den alder de har nu der kræver det ikke at man køber ret meget legetøj da det mest handler om at røre sig og udfordre deres motorik. Og det gør man nemt med div ting man har derhjemme:-)

Hun er faktisk også ret glad for at klæde sig ud - eller det er mere det at tage tøjet af og på. Så frem med en masse huer, vanter, tasker, store hatte osv osv og så et stort spejl hvor man kan stå og kigge på hvor flot man er blevet:-)

Anmeld

21. september 2012

2721

dorthemus skriver:

Ja det er med magneter og rigtig lækkert..som med alt andet fra Djeco

Kender ikke mærket, må vidst på nettet og lure lidt rundt

Anmeld

21. september 2012

dorthemus

LISBETH:-) skriver:

Elina der er fra maj 2010 elsker og cykle, lege med dukker, lege med legemad og køkken (mest maden) Hoppe, løbe og alt hvor man rør sig. Vi har købt en indedørs rutsjebane i Ikea vi har stående i stuen den kører hun mange mange gange ned af i løbet af en dag. Hun elsker også trampolin. I vuggestuen har de en lille indendørs den hopper hun meget på og så elsker hun "motorik baner" altså hvor vi har lagt skum brikker ud hun skal hoppe rundt på og stole man skal kravle under osv osv og så leger de også tit hule.

Synes lige den alder de har nu der kræver det ikke at man køber ret meget legetøj da det mest handler om at røre sig og udfordre deres motorik. Og det gør man nemt med div ting man har derhjemme:-)

Hun er faktisk også ret glad for at klæde sig ud - eller det er mere det at tage tøjet af og på. Så frem med en masse huer, vanter, tasker, store hatte osv osv og så et stort spejl hvor man kan stå og kigge på hvor flot man er blevet:-)

ja den rutsjebane er rigtig fed, den legede runa og sne meget på då vi lånte jeres hus....gad godt have plads til den

Men ja ellers er jeg meget enig i det med at klæde sig ud...det gør Runa hele tiden.

Anmeld

21. september 2012

2721

LISBETH:-) skriver:

Rigtig gode ideer og jeg vil give dig helt ret. Men pt bor vi ikke i vores eget hjem og han ødelægger ALT ikke med vilje overhovedet, men fordi han er så fuld af fikse ideer. Så jeg vil gerne have noget målrettet børn, da det eller efterhånden bliver dyrt for mig:-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.